فائزون|۲۱ آبان ۱۳۶۰

کدخبر : 6442 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۷/۱۵|۱۰:۳۰

تاریخ شمسی   ۲۱ آبان ۱۳۶۰

تاریخ قمری   ۱۵ محرم ۱۴۰۲

تاریخ میلادی  ۱۲ نوامبر ۱۹۸۱

خلاصه روز: 

444 نیروهای سپاه و بسیج حمله واحدهای عراقی در منطقه جنوب‌غربی شوش را دفع کردند که در این درگیری‌ها، 50 نفر از عراقی‌ها کشته شدند و از نیروهای خودی یک تن شهید شد و 3 تن زخمی شدند؛ در حملات هوایی و گلوله‌باران شهرهای آبادان و دزفول، تعدادی خانه ویران و چند نفر شهید شدند.

445 در درگیری‌های بین وابستگان به گروه‌های ضدانقلاب و نیروهای تأمین جاده در محور پسوه ـ جلدیان، از نیروهای خودی 7 تن شهید و 8 نفر اسیر شدند؛ کشته‌شدن یکی از افراد تشکیلاتی حزب دمکرات در عملیات نیروهای سپاه در حوالی تکاب؛ در کامیاران 2 نفر از وابستگان به حزب دمکرات کردستان خود را تسلیم نیروهای سپاه کردند؛ ارتش عراق محموله‌ای سنگین از سلاح و تجهیزات را در منطقه مرزی سردشت به نیروهای ضدانقلاب تحویل داد.

446 درگیری نیروهای امنیتی و عناصر سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در مشهد به کشته‌شدن 2 نفر از منافقین و شهادت یک نفر از مردم و زخمی‌شدن 2 پاسدار انجامید.

447 اعلام نتایج اقدامات اخیر ستاد مرکزی سپاه و سپاه پاسداران رودسر علیه گروه‌های ضدانقلاب: کشف 5 خانه امن گروهک‌های محارب و دستگیری 16 تن از عوامل این گروهک‌ها.

448 گزارش روزنامه کیهان درباره وضعیت جبهه‌های جنگ جنوب کشور و جریان زندگی در شهرهای جنگ‌زده.

449 وزیر خارجه لیبریا و یاسر عرفات، به‏‌ترتیب با طه یاسین رمضان و صدام حسین دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه به‌ویژه جنگ ایران و عراق گفت‌وگو کردند.

450 خبرگزاری رویتر درگزارشی به اقدام ریگان در تمدید حالت فوق‌العاده در روابط با ایران، سابقه این امر در سال 1358 و اهداف آن پرداخت.

ارسال نظر






captcha
ارسال