فائزون|نقش بی‌بدیل جوانان در انقلاب و دفاع مقدس

فرماندار ویژه شهرستان زابل مطرح کرد:

نقش بی‌بدیل جوانان در انقلاب و دفاع مقدس

فرماندار ویژه زابل گفت: جوانان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل و برجسته‌ای داشتند.

کدخبر : 38298 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۸|۰۹:۴۴

به گزارش فائزون، علیرضا ملاشاهی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی این جوانان بودند که دسته به دسته به صف جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند، جوانانی که تاریخ دفاع مقدس را رقم زدند.

وی افزود: فرماندهانی که در سال‌های آغازین دهه سوم زندگی‌ و در اولین تجربه جدی جنگ، حماسه‌هایی باورنکردنی رقم زدند حالا تاریخ دفاع مقدس به جوانانش می‌بالد، جوانانی که در اوج شور جوانی، فرماندهی بزرگترین عملیات‌های جنگی را بر عهده می‌گرفتند و پیروزی‌های حماسی نصیب ایران می‌کردند.

وی ادامه داد: مروری بر سن برخی فرماندهان که اسامی آنها بیشتر شنیده شده نشان می‌دهد که عموماً جوان بوده‌اند و این نشان از راهبرد جوانگرایی در مدیریت دفاع مقدس دارد.

فرماندار ویژه شهرستان زابل افزود: برای ساختن تمدن نوین اسلامی به جوانان مومن و انقلابی نیاز است یعنی جوانانی که ایمان محکم داشته و با تکیه بر خدا نور امید را روشن نگاه دارند و در مشکلات استقامت بورزند و از طرفی انقلابی و پرانرژی باشند و برای حل مشکلات ساختار شکنانه و خلاقانه و شجاعانه رفتار کنند.

ملاشاهی، با اشاره به نقش جوانان در گام دوم انقلاب، تاکید کرد: انقلاب و دفاع مقدس را جوانان به سرانجام رساندند و امروز در گام دوم انقلاب نیز جوانان باید پیشرو باشند، براساس بیانیه گام دوم انقلاب، آرمان بزرگ نظام ما ایجاد تمدن نوین اسلامی و آماده سازی زمینه برای طلوع خورشید ولایت عظماست و لذا جوانان مومن و انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار دارند.

وی تصریح کرد: جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل و برجسته‌ای بود و در طول ۴۳ سال گذشته انقلاب جوانان این سرزمین هویت ظاهری خود را به نمایش گذاشتند و تحت پرچم ولایت و در مسیر ولایت حرکت کردند و در مقاطع حساس دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال