فائزون|دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از ایثار، عشق و شجاعت است

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان و بلوچستان:

دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از ایثار، عشق و شجاعت است

مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: دفاع مقدس مدرسه‌ای پر محتوا از هرآنچه به‌عنوان خصایل نیک و پسندیده یاد می‌شود است.

کدخبر : 38299 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۸|۰۹:۴۹

به گزارش فائزون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی خانه‌گیر در مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای زاهدان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: کلام معروفی از شهید سلیمانی نقل می‌شود که شرط شهادت شهید بودن است، بحث انقلاب و خاصه دفاع مقدس ما با سایر جنگ‌ها فرق می‌کند.
 
وی ادامه داد: اولین ویژگی شهیدان ما این بود که به‌تمام‌معنا اهل عبادت بودند، اهل نماز، روزه، ذکر و دعا بودند، در فضای مجازی نسخه می‌پیچند که با یار دبستانی به جنگ رفتیم این‌طور نیست با ذکر و توسل یا حسین و یا زهرا به جبه رفتیم و دشمن را به زمین زدیم.
 
مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی استان تشریح کرد: جبهه جنگ به‌تمام‌معنا مقدس بود جبهه ما محل زهد و تقوا بود رزمنده‌ای درحالی‌که بر بدنش ترکش‌خورده و مجروح شده بود به فکر طهارت و نماز خود بود.
 
وی افزود: شهید باکری در میدان مین به حضرت زهرا توسل می‌کند و راه برایشان باز می‌شود دفاع مقدس اگر مقدس شد به‌واسطه شهدا بود که به اهل‌بیت (ع) متصل بودند، جبهه ما محراب بوده و شهدای ما اهل ذکر و دعا بودند.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خانه‌گیر تشریح کرد: دومین ویژگی شهدای ما راضی به رضای خدا بودند در روزهای سخت با گرسنگی، تشنگی، خستگی، سختی‌ها باز هم امیدوار بودند بعضاً چند روز را با یک‌تکه نان سپری می‌کردند؛ ولی باز هم به نیمه پر لیوان می‌نگریستند و راضی بودند باید شکرگزار خداوند باشیم.
 
وی اذعان کرد: امروزه با تمام نعمت‌های که داریم بازهم ناشکری می‌کنیم، رزمندگان ما در سخت‌ترین شرایط، آزادگان ما زیر شکنجه باز هم شکرگزار و راضی خدا بودند خداوند به آنان عنایت می‌کند با تمام سختی‌ها از آرمان‌های خود عقب نمی‌رفتند.
 
مسئول عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: آخرین ویژگی شهدا این بود که آنان از کوچک‌ترین فرصت‌های خود نهایت بهره را می‌بردند چه علمی، چه تقوا و زمینه‌های دیگر استفاده می‌کردند و ذکر و یاد خدا را نباید این مطالب را فراموش کرد.
 
وی در پایان عنوان کرد: از در لحظه‌لحظه زندگی خود باید بهره کافی را برده از هفته دفاع مقدس باید بهره برد و در زمینه‌های اجتماعی و فردی از آن استفاده کنیم و بهره کافی و وافی را ببریم از فرصتی که خداوند به لطف شهدا به ما عنایت شده است نهایت استفاده را ببریم.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcdxo0fxyt09f6.2a2y.html

ارسال نظر






captcha
ارسال