فائزون| اعزام دانش‌آموزان مهرستانی به اردوی راهیان نور

در آستانه اولین روز دهه مبارک فجر انجام شد؛

اعزام دانش‌آموزان مهرستانی به اردوی راهیان نور

دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان مهرستان گفت: اعزام دانش‌آموزان پسر متوسطه اول از شهرستان مهرستان به سرزمین‌های نور با حضور مسئولین و همه اقشار مردم از اداره آموزش‌وپرورش شهرستان انجام شد.

کدخبر : 38543 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۴|۱۱:۲۳

به گزارش فائزون؛ سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون ضمن تبریک دهه مبارک فجر بیان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر یک دستگاه اتوبوس از مجموع دانش‌آموزان شهرستان‌های، سراوان، سیب و سوران و مهرستان برای بازدید از سرزمین‌های نور اعزام شدند.

وی افزود: سهمیه مهرستان از این اتوبوس ۲۰ نفر دانش‌آموز به همراه معلم بود که با حضور پرشور مردم و مسئولین برای حضور در سرزمین‌های نور اعزام و مورد بدرقه قرار گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف معلمان و آموزش‌وپرورش، در این روزهایی که دشمن برای اغفال اذهان قشر جوان و نوجوان سیاه‌نمایی می‌کند، آشناکردن دانش‌آموزان با رشادت‌های شهداست.

میری بنجار ادامه داد: حضور قشر نوجوان و جوان در سرزمین نور، همان جایی که رزمندگان ایران عزیز برای دفاع از میهن و کیان وطن جان‌فشانی کرده‌اند و ما اکنون با آسایش زندگی می‌کنیم، یک درس خودسازی و وطن‌دوستی برای این عزیزان است.

وی در پایان، از همه اقشار و خصوصاً جوانان انقلابی و وطن‌دوست مهرستان جهت عظیمت و بازدید از سرزمین‌های نور دعوت کرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال