فائزون|بزرگداشت «ابوزینب» و رونمایی از کتابی درباره او در مجموعه «سرچشمه»

بزرگداشت «ابوزینب» و رونمایی از کتابی درباره او در مجموعه «سرچشمه»

مراسم بزرگداشت شهید فاطمیون مدافع حرم ملقب به «ابوزینب» و رونمایی از کتاب «راه سَفید» که زندگی‌نامه ابوزینب به روایت همسرش است، با سخنرانی حسن رحیم‌پورازغدی، فردا در مجموعه فرهنگی شهدای هفت تیر (سرچشمه) برگزار می‌شود.

کدخبر : 38507 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۹|۱۱:۱۵

 

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت شهید فاطمیون مدافع حرم محمدجعفر حسینی ملقب به «ابوزینب» و رونمایی از کتاب «راه سَفید» که زندگی‌نامه ابوزینب به روایت همسرش است، با حضور و سخنرانی رحیم پورازغدی، فردا در مجموعه فرهنگی شهدای هفت تیر(سرچشمه) برگزار می‌شود. 

شهید محمدجعفر حسینی مدافع حریم لشکر فاطمیون متولد سال ۱۳۶۳ از نیروهای فاطمیون بود که اولین‌ بار پیش از تشکیل لشکر فاطمیون برای دفاع از حرم اهل‌بیت علیهم السلام به سوریه رفت، بعد از تشکیل لشکر فاطمیون نیز عضو این لشکر شد و از همرزمان شهید مصطفی صدرزاده بود. او سرانجام در سال ۱۳۹۶ در اثر اصابت موشک به شدت مجروح شد و سرانجام ۷ دی‌ماه سال ۱۳۹۸، در سن ۳۵ سالگی به شهادت رسید.

مراسم چهارمین بزرگداشت شهید ابوزینب و رونمایی از کتاب «راه سَفید» به قلم فاطمه سادات کیایی ساعت ۱۴ پنجشنبه ۷ دی‌ماه، همزمان با سالروز شهادت محمدجعفر حسینی در در مجموعه فرهنگی شهدای هفت تیر واقع در تهران، میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای کوچه شهید صیرفی‌پور برگزار می‌شود. 


کتاب «راه سَفید» به قلم فاطمه سادات کیایی

پایان پیام/ 

ارسال نظر






captcha
ارسال