فائزون| بسیج در بدنه جامعه اسلامی حضور دارد

یادداشت؛

بسیج در بدنه جامعه اسلامی حضور دارد

بسیج مثل مویرگ‌های بدن است که در جای‌جای بدن مویرگ‌ها حضور دارند و نقش حیاتی ایفا می‌کنند بسیج هم در جای‌جای بدنه جامعه اسلامی حضور دارد.

کدخبر : 38480 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۷|۰۹:۴۹

 
به گزارش فائزون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در یادداشتی به زاهدنیوز نوشت: بسیج یعنی هرجا که احساس نیاز و کمک شد آنجا حضور پیدا کند امروز جامعه ما نیازمند جهاد خدمتی است و بسیج و بسیجیان هم خودشان را موظف می‌دانند که به مردم جامعه خدمت‌رسانی کنند تا جایی که امکان داشته باشد دردی و رنجی را از افراد بکاهند.

 در حقیقت در راستای منویات مقام معظم رهبری و حضرت امام راحل صاحبان اصلی این نظام همین مردم هستند و این مردم هم هرگاه انقلاب به آنان نیاز پیدا کرده است پای‌کار بودند.

 امروز اگر کسی نیازمند است قطعاً بسیج خودش را مکلف می‌داند که دردی از عزیزان همشهری و همنوعان خودش بردارد عبادت به جز خدمت به خلق نیست.
 خدمت به تسبیح و سجاده و دلق نیست همین خدمت به مردم بالاترین عبادتی است و قطعاً عبادتی بس بزرگ در پرونده اعمال ثبت خواهد شد.

 بسیج مثل مویرگ‌های بدن است که در جای‌جای بدن مویرگ‌ها حضور دارند و نقش حیاتی ایفا می‌کنند بسیج هم در جای‌جای بدنه جامعه اسلامی حضور دارد و دروازه بسیج به روی همه اقشار، به روی همه اصناف، به روی همه طوائف، قبائل، سلیقه‌ها مذاهب گشوده است.

 بسیج یک نماد وحدت است؛ مجمع وحدتی که شیعه و سنی در کنار هم تمام طوایف و قبائل و سلایق است حتی از دایره سلایق هم بسیج توانسته از همه تفکرات را زیر چتر حمایتی خود جمع کند محور وحدت و مرکز خدمت‌رسانی شود؛ لذا بسیج می‌تواند نماد وحدت اسلامی در پایتخت وحدت اسلامی باشد و باعث زبانزد وحدت در این استان شود.

 و همه ما مدانیم که دشمنان در این ۴۵ سال به‌ویژه این یک سال اخیر تمام تلاش خود را کردند که این وحدت را از هم جدا تا وحدت بشکند؛ ولی بسیج و بسیجیان ما ثابت کردند که هیچ‌گاه به دشمن چراغ‌سبز نشان نداده و نخواهند داد و در زیر بیرق بسیج همه با یک نگاه با یک ولی و با یک ولایت آماده خدمت هستیم.

 انتهای خبر/
 

ارسال نظر






captcha
ارسال