فائزون|بسیج الگوی مبارزه با بی‌عدالتی است

یادداشت؛

بسیج الگوی مبارزه با بی‌عدالتی است

بسیج امروز به الگویی بی بدیل برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

کدخبر : 38470 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۵|۱۳:۱۳

به گزارش فائزون، مجتبی قزا‌قی هنرمند بسیجی طی یک یادداشتی برای چهاربهاران، نوشت: بسیج یک سازمان مردم‌نهاد است و از ابتدای تشکیل تا کنون همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و این امر باعث شده تا اهداف این نظام مقدس را به نحو مطلوب نهادینه نماید و مردم نیز استقبال زیادی از این موضوع نموده‌اند.

تشکیل گروه‌های جهادی و سازندگی و تکمیل پروژه‌های راه‌سازی و نیز تشکیل بسیج مردمی در حفاظت از مرزهای خاکی و آبی کشور با کمک مرزنشینان و همچنین ایجاد امنیت در همه زمینه در کشور از جمله مهم‌ترین اقدامات بسیج در طول این سال‌ها است.

علت آن ایجاد اختلال و برهم‌زدن  تمامی برنامه‌های خرابکارانه و ضدانقلابی معاندین و همچنین تأثیر بسیج در آبادانی و پیشرفت کشور و ایجاد امنیت توسط دو نهاد نیروی انتظامی و بسیج امروز برای مردم قابل‌لمس است.

قدرت بازدارنده فقط ایمان به خدا و حمایت از ولایت‌فقیه و قدرت نظامی کشور است و دراین‌خصوص بسیج و  نیروهای نظامی با اتکا به قدرت ایمان و بهره‌گیری از متخصصان خوب ولایی همچون شهید بزرگوار طهرانی مقدم نقش بسزایی دراین‌رابطه ایفا کرده اند.

باتوجه‌به اینکه بسیج یک نهاد مردمی است لذا مردم نیز با مشاهده خدمات ارزنده بسیج، علاقه‌مند به عضویت در بسیج هستند و دراین‌بین افرادی که بصیرت کافی و ایمان قوی ندارند  مخالف با این نهاد ارزشمند هستند و دشمنی آنها با این نهاد هیچ موقع راه به جایی نخواهد برد.

اولین چیزی که ملت‌های دیگر را مشتاق الگوبرداری از این نهاد ولایی می‌کند اقتدار و ایستادگی در برابر تمامی قدرت‌های پوشالی همچون آمریکا و اسرائیل است و همچنین پیشرفت در مسائل نظامی و استفاده از تاکتیک‌های جنگی فوق‌العاده در جنگ‌های با تروریست‌های جهان است، لازم به ذکر است اینها همه به‌واسطهٔ حمایت مردم از این گروه حزب‌اللهی است.

در حال حاضر خواسته اصلی مردم مبارزه با بی‌عدالتی، مبارزه با فساد و رانت و همچنین کمک در بهبود معیشت مردم در سطح کشور است که الحمدلله بسیج با فعالیت‌هایی که انجام داده و سیاست‌هایی که دارد در پی مبارزه با این بی‌عدالتی‌ها است.

انتهای خبر/

کلید واژه ها:

یادداشت

بسیج

هفته بسیج

ارسال نظر






captcha
ارسال