فائزون|درخشندگی جامعه اسلامی را مدیون زنان و بانوان هستیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

درخشندگی جامعه اسلامی را مدیون زنان و بانوان هستیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: درخشندگی جامعه اسلامی را مدیون مادران همسران و دختران هستیم که به زیبایی درخشیدند اگر نقش بانوان پررنگ‌تر از آقایان نبوده کمتر نیز نیست.

کدخبر : 38468 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۵|۱۳:۰۷

 

 

به گزارش فائزون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی اکبرپور در همایش دختران حاج‌قاسم که به مناسبت سالروز تأسیس بسیج مستضعفین با حضور زنان و دختران غیور زاهدانی در موزه دفاع مقدس این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: این دختران حاج‌قاسم هستند زنان و دختران فرزندان ایران اسلام هستند درخشندگی جامعه اسلامی را مدیون مادران همسران و دختران این کشور هستیم که به زیبایی درخشیدند نقش بانوان اگر پررنگ‌تر از آقایان نبوده کمتر نیز نیست از دامن زن مرد به معراج می‌رود.

وی ادامه داد: اگر مادران مادری نمی‌کردند و نقش مادری را دست‌کم می‌گرفتند این چنین گل‌هایی در دامن آنها پرورش داده نمی‌شد که متأسفانه امروز در جامعه نقش کم‌رنگ‌تری دارد اگر مادر از مادری بیفتد دیگر نمی‌تواند شهیدان بزرگی را پرورش دهد باید تلاش کرد در خانواده ایرانی نقش مادری حفظ شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تصریح کرد: این مادران، شیرزن هستند این زنان مانند حضرت زینب (س) پیام‌آور کربلا هستند امروز نیز در غزه نقش مادران بسیار پر رنگ است و مادرانه در غزه ایستادند؛ فرزند شهید در یک‌دست فرزند مجروح در دست دیگر ولی صحنه را ترک نکردند مسیر را برای رژیم صهیونیست باز نگذاشتند و چراغ‌سبز نشان ندادند.

وی افزود: بانوان امروز علم‌داران این انقلاب هستند، انقلاب اسلامی انقلابی است که توسط نسل کهن به این نسل جدید سپرده شده است آنان این انقلاب را ۴۵ساله کردند تجمع‌های مقابل دشمن بدخیم را دختران و مادران تشکیل می‌دهند آنهایی که به بسیج دهن‌کجی می‌کنند مشتی گل به خورشید پرت کردند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرپور تشریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و صبر و صبور خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران به برکت این فداکاری‌ها ما به اینجا رسیدیم، شجره طیبه بسیج با حضور بسیجیان درخشان شد و این تفکر بسیجی مرزها و مغزها را درنوردیده است.

وی ادامه داد: مادرانی که در عراق، سوریه، غزه و... ایستادند از شما الگو گرفته است این تفکر مرز نمی‌شناسد، این تفکر گم نمی‌شود مسیر حاج‌قاسم گم نمی‌شود و نام و مسیر حسین ابن علی رفتنی نیست؛ بلکه سال‌به‌سال پررنگ‌تر از گذشته نمایان می‌شود حتی در قلب انگلیس، آلمان و آمریکا مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین برگزار می‌شود این مسیر فراموش نمی‌شوند.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان اذعان کرد: عده‌ای اگر زمانی چرندیاتی گفتند ره به بیراهه بردند؛ آنان کسانی هستند که از حیا و شرف زن هیچی ندارند امروز زنان به عشق بسیج به عشق چراغ نورانی بسیج در این محفل حضور دارند و در اینجا هنرمندی خواهران در هر گوشه هنرنمایی می‌کنند باید به مادری، دختری خود باید بالید و بر اساس آموزه‌های اسلامی جامع عمل پوشاند و طبق بیانیه گام دوم را محکم‌تر از گام اول قدم برداریم.

وی افزود: بسیج فرمان امام را جامعه عمل پوشاند این بسیج حد، مرز، جنس و مذهب نمی‌شناسند همه در زیر چتر بسیج سینه ستبر کردیم و شجره طیبه‌ای است که جامعه عمل پوشانده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبرپور در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ذاتی بسیج پوشش برخی لرزش‌ها است اگر بخواهیم این مسیر ادامه پیدا کند لازمه آن این تفکر نورانی بسیج است که هیچگاه چه در مرزهای شلمچه و چه امروز در غزه از بین نمی‌رود و این رژیم غاصب به‌خوبی می‌داند این تفکر نابود نمی‌شود و نمی‌میرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال