فائزون| تفکر بسیجی یعنی مستقل‌بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب

در مراسم زنگ بسیج مطرح شد؛

تفکر بسیجی یعنی مستقل‌بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: تفکر بسیجی یعنی مستقل‌بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی با رویش همین تفکر توانست ایران عزیز را از دست رژیم پهلوی و استبداد نجات دهد و اکنون ملت شریف ایران در دنیا سربلند است.

کدخبر : 38447 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳۰|۱۲:۱۶

به گزارش فائزون به نقل از شستون؛ به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته مبارک بسیج زنگ بسیج با حضور شورای اداری و شورای تأمین، معتمدین، متنفذان، بسیجیان، فرهنگیان، دانش‌آموزان در کلیه مدارس شهرستان مهرستان و به‌صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت مریم(س) نواخته شد.

سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته مبارک بسیج ضمن تبریک هفته بسیج گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «بسیج پاره تن مردم است» این هفته مبارک متعلق به شما بسیجیان و خصوصاً دانش‌آموزان بزرگواری که شاید با حداقل امکانات به‌صورت جهادی تلاش می‌کنید که برای ساخت ایران عزیز به بالاترین سطح علمی برسید است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی یعنی مستقل‌بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی با رویش همین تفکر توانست ایران عزیز را از دست رژیم پهلوی و استبداد نجات دهد و اکنون ملت شریف ایران در دنیا سربلند است.

این مقام مسئول افزود: بسیج شجره طیبه‌ای است که تمام ملت‌های آزاده جهان نهال آن را در کشورها کاشته‌اند و در مقابل استکبار جهانی و رهایی از دست حکومت‌های مستکبر که بر مردم ظلم می‌کنند به میدان آمده و ایستادگی کرده‌اند.

وی به ترس ابرقدرت‌ها از نام بسیج اشاره داشت و اذعان کرد: قدرت‌های جهان از نام بسیج می‌ترسند و هرجا در کشورهای آنها مردم تجمعی برگزار می‌کنند می‌گویند تقصیر ایران است و اکنون همه ملت‌های دنیا با تشکیل بسیج می‌خواهند از دست مستکبرین نجات پیدا کنند.

گفتنی است در پایان زنگ بسیج توسط مردم و مسئولین به صدا در آمد.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال