فائزون|با مردم و برای مردم بودن از مشخصه‌های «بسیج» است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان:

با مردم و برای مردم بودن از مشخصه‌های «بسیج» است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ویژگی‌ها و مشخصه‌های منحصربه‌فرد «بسیج»، با مردم و برای مردم بودن است.

کدخبر : 38471 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۵|۱۳:۱۵

به گزارش فائزون؛ خلیل احمد سلامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» با گرامیداشت «هفته بسیج» و سالروز تأسیس بسیج مستضعفان، اظهار کرد: این ایام بهترین فرصت برای نهادینه‌کردن فرهنگ و تفکر بسیج، تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه و یادآوری ایثار، مقاومت فرزندان این مرزوبوم و معرفی دستاوردهای این شجره طیبه به نسل جوان است.

وی افزود: امروز بسیج پرافتخار مایه قوت قلب دوستداران نظام و باعث یاس و ناامیدی برای دشمنان شده است و تفکر بسیجی می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یادآور شد: بسیج صرفاً یک نهاد و یا سازمان نیست؛ بلکه یک تفکر و مظهر وحدت و انسجام ملت و اخلاص در عمل است و بر همگان واجب است تا خود را متعهد به اصول و تفکر بسیجی بدانند.

سلامی گفت: مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در کنار بسیج، همراه و حامی آن است و این برای همه ارکان این مجموعه یک افتخار بزرگ محسوب می‌شود.
 
انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال