فائزون | کلمات کلیدی
نتیجه جستجوی کلیدواژه:بسیج
فائزون

بسیج در بدنه جامعه اسلامی حضور دارد

بسیج مثل مویرگ‌های بدن است که در جای‌جای بدن مویرگ‌ها حضور دارند و نقش حیاتی ایفا می‌کنند بسیج هم در جای‌جای بدنه جامعه اسلامی حضور دارد.

کار

با مردم و برای مردم بودن از مشخصه‌های «بسیج» است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از ویژگی‌ها و مشخصه‌های منحصربه‌فرد «بسیج»، با مردم و برای مردم بودن است.

فائزون

بسیج الگوی مبارزه با بی‌عدالتی است

بسیج امروز به الگویی بی بدیل برای آزادی خواهان جهان تبدیل شده است.

فائزون

درخشندگی جامعه اسلامی را مدیون زنان و بانوان هستیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: درخشندگی جامعه اسلامی را مدیون مادران همسران و دختران هستیم که به زیبایی درخشیدند اگر نقش بانوان پررنگ‌تر از آقایان نبوده کمتر نیز نیست.

فائزون

بسیج بازوی مهم و قدرتمند جمهوری اسلامی ایران است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج یکی از بازوهای مهم و قدرتمند جمهوری اسللامی ایران است که در همه عرصه‌ها ماموریت خطیر بر عهده داشته است.

فائزون

ظرفیت هفته بسیج فرصتی برای حمایت از فلسطین است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت هفته بسیج فرصتی است تا از آن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم.

فائزون

تفکر بسیج باعث انسجام مبارزاتی مردم فلسطین شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفکر بسیج به همه مسلمانان تسری پیدا کرد و باعث انسجام مبارزاتی مردم فلسطین شد.

فائزون

بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

نادر میری با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت بی ریا، انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است، گفت: این نهاد مقدس، میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

افتتاحیه

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج شهداء وحدت لادیز در زاهدان

امروز پایگاه مقاومت بسیج شهداء وحدت لادیز زاهدان افتتاح شد.

فائزون

بسیج رمز اقتدار ملت و امنیت کشور است/ تفکر بسیجی، یاریگر ورزشکاران در عرصه های پیروزی

شماری از ورزشکاران سیستان وبلوچستان با بیان اینکه بسیج رمز مظهر اقتدار و امنیت کشور است، گفتند: بسیج نماد عزت ایران اسلامی و تجلی خدمت صادقانه در راستای پیشرفت، توسعه و امنیت است.

فائزون

تفکر بسیج با عمل مجاهدانه گره بخورد قطعا معجزه می‌کند/ بسیج فرمول حل مسائل امروز و آینده کشور است

سردار احمد شفائی گفت: تفکر بسیجی موهبت و شجره طبیه الهی و لشکر مخلص خداست، بسیج پاره تن مردم و نسبت به مسائل در هیچ مقطعی کوتاهی نکرده و اگر با عمل مجاهدانه پیوند خورد معجزه گر بوده و شگفتی می آفریند.

12