فائزون| خدمت به مردم قطعا توفیق الهی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

خدمت به مردم قطعا توفیق الهی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدمت بی‌منت به مردم برای رضای الهی قطعا توفیقی است که خداوند متعال نصیب بندگانش کرده است.

کدخبر : 38456 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱|۱۱:۵۳

به گزارش فائزون؛ حجت‌الاسلام علی اکبرپور در بازدید از برنامه ویزیت رایگان در مسجد امام حسین (ع) زاهدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ما ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: در یکی از دورافتاده‌ترین مناطق شهر زاهدان و در حقیقت به‌نوعی بگوییم مردم عزیز و شریفی که از برخی امکانات محروم هستند، افرادی با تشکیل گروه‌های جهادی در تخصص‌های مختلف در این نقطه مستقر شدند که به آنان خداقوت می‌گوییم  که در این اردوی جهادی و اردوهای جهادی متعدد نقش‌آفرینی می‌کنند و در جای‌جای استان پهناور سیستان و بلوچستان نقششان را ایفا کردند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و امام راحل که فرمودند صاحبان اصلی این نظام مردم هستند و این مردم هم هرگاه انقلاب به اینها نیاز پیدا کرده است پای‌کار بوده‌اند و اگر امروز کسی نیازمند است در موضوعات مختلف و در این اردوی پزشکی در حقیقت قطعاً بسیج خود را مکلف می‌داند که دردی از هم‌شهری‌ها و همنوعان خودش دوا کند.

 اکبرپوربا اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است افزود: امروز بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی پزشکی در بین مردم حضور پیدا کرده‌اند که قطعاً این حضور توفیق حضرت حق است و عبادتی بس بزرگ در پرونده اعمال این عزیزان ثبت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج یعنی هرجا که احساس نیاز بود، باید آنجا حضور پیدا کند و این هم نمونه‌ای از جهاد خدمتی است که امروز جامعه ما نیازمند این جهاد خدمت است و بسیج و بسیجیان هم خودشان را موظف می‌دانند که به مردم جامعه خدمت‌رسانی کنند.

 انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال