فائزون| برگزاری رژه خودرویی به مناسبت پنج آذر در مهرستان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج شهرستان مهرستان خبر داد:

برگزاری رژه خودرویی به مناسبت پنج آذر در مهرستان

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: رژه خودرویی به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان مهرستان برگزار شد.

کدخبر : 38473 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۵|۱۳:۲۷

به گزارش فائزون، علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: به مناسبت پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و روز پایانی این هفته با حضور بسیجیان همه اقشار و عموم مردم شهرستان رژه خودرویی اقتدار بسیج را برگزار کردیم.

وی افزود: این برنامه از خیابان پاسداران جنب فرمانداری و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رأس ساعت ۹ صبح آغاز شد و بسیجیان با نصب پرچم مقدس کشورمان و آرم بسیج به خودروها در بلوار جمهوری با پخش آهنگ‌های حماسی رژه رفتند اقتدار و اتحاد مردم با بسیج را نشان دادند.

اقتدار بسیج یعنی اقتدار ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی
ناصر دُرازهی، رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج، پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به بسیجیان همه اقشار و مردمان شریف مهرستان تبریک گفت و بیان کرد: در طول این هفته برنامه‌های مختلف و اقدامات خوبی در سطح شهرستان و بخش‌ها توسط بسیجیان با همراهی مسئولین و مردم صورت گرفت و امروز با حضور باشکوه در رژه خودرویی اقتدار بسیجیان را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه: اقتدار بسیج یعنی اقتدار ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نهال این شجره طیبه در جای‌جای دنیا توسط مستضعفین و مردمان مظلوم کاشته شده و لرزه به تن ابرقدرت‌ها انداخته که این به برکت جمهوری اسلامی است.

گفتنی است؛ در پایان رئیس و دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، از همراهی همه اقشار بسیج و عموم مردم شریف مهرستان در اجرای برنامه‌های طول هفته تقدیر و تشکر کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال