فائزون| اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه‌های دشمن بیمه می‌کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه‌های دشمن بیمه می‌کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم.

کدخبر : 38445 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳۰|۱۲:۱۰

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم بسیج، اظهار کرد: یکی از عرصه‌هایی که از سال‌های گذشته مورد تمرکز بسیج بوده و تلاش شده رسالت بر دوش این نهاد به سرانجام برسد، مباحث قرآنی است.
 
وی افزود: ما قرآن را به‌عنوان کتاب هدایت می‌دانیم که می‌تواند امورات دنیا و آخرت ما را به سرانجام برساند.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: ما در این مسیر از رده سنی نونهالان شروع کرده و قریب ۱۵۷ مهد قرآنی در سراسر استان راه‌اندازی و در سنین مختلف برنامه‌های متفاوتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ایم.
 
شفائی تصریح کرد: مسابقات قرآنی در سطوح مختلف یکی از برنامه‌های ما در این مسیر ارزشمند است که ثمرات بسیاری برای ما به همراه داشته است.
 
وی افزود: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم؛ امروز یکی از برنامه‌های ویژه نظام سلطه بر علیه مردمان شریف ما مباحث فرهنگی و اعتقادی است.
 
شفائی تصریح کرد: ما نباید در مقابل این برنامه‌های دشمنان دست روی دست گذاشته و نظاره‌گر باشیم؛ مردم ایران اسلامی اگر توانست در مقابل فتنه عبری، عربی و غربی دشمنان در سال گذشته پیروز شود یکی از دلایل آن هدایت قرآن کریم بوده است.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه مفتخر است که نسبت به قرآن کریم و تمسک به آن اهتمام ویژه دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال