فائزون|اجرای ۱۰۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان خبر داد:

اجرای ۱۰۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت هفته دانش‌آموز در سیستان و بلوچستان

مدیرکل آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از ۱۰۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و هفته دانش‌آموز و سالروز مبارزه با استکبار جهانی در سطح مدارس استان خبر داد

کدخبر : 38372 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۶|۰۹:۳۸

به گزارش فائزون به نقل از روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش سیستان و بلوچستان، حسن بروشکی روز شنبه در نشست هم‌فکری برگزاری یوم‌الله ۱۳ آبان سیستان و بلوچستان بیان کرد: سعی کنیم برنامه‌های این ایام متناسب با نیاز نسل نوجوان و جوان و مطالبات آنان و باهدف اقناع فکری و ذهنی دانش‌آموزان پیش رود.
وی ادامه داد: محتوای برنامه‌ها نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و باید با رویکرد آشنایی دانش‌آموزان با اهداف و افکار پلید و خبیث دشمن اجرا شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: مقوله دانش‌آموز محوری و انجام برنامه‌ها توسط خود دانش‌آموزان مورد تأکید است و باید میدان عمل را به خود دانش‌آموزان داد تا با خودباوری و اعتمادبه‌نفس به نحو شایسته‌ای نقش‌آفرینی کنند.
وی تأکید کرد: رویکرد همه برنامه‌ها باهدف بصیرت‌افزایی، ارتقا بینش و آشنایی دانش‌آموزان با فلسفه اتفاقات رقم خورده در یوم‌الله ۱۳ آبان صورت خواهد گرفت.
بروشکی با بیان اینکه حضور تشکل‌های دانش‌آموزی در مسیر انجام فعالیت‌ها و برنامه‌های این ایام و دیگر مناسبت‌ها بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: دشمن این روزها با ترفندهای جدید درصدد دورکردن ملت به‌ویژه نسل جوان از نظام و انقلاب است؛ بنابراین باید با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، مثل همیشه دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذاریم.
انتهای خبر/ س
 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال