فائزون|اهمیت نقش حجاب و عفاف را باید برای نسل جوان تببین کرد

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان:

اهمیت نقش حجاب و عفاف را باید برای نسل جوان تببین کرد

مدیر حوزه علمیه خواهران سیستان و بلوچستان گفت: باید برنامه‌های فرهنگی جامع و کاملی در راستای تبیین و آگاه سازی جوانان در مقابله با توطئه‌های دشمنان اندیشید تا نسل جوان ما در دام نقشه‌های دشمن نیفتند.

کدخبر : 38146 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۴|۰۹:۱۵

به گزارش فائزون، مرتضی عرب خالص در گفتگو با خبرنگار تفتان ما با اشاره به هدف قرار گرفتن حجاب و عفاف توسط دشمنان بیان کرد: از آنجایی که برای سست شدن و تسخیر هر مکانی ابتدا ستون‌ها و سنگ بنای اصلی را باید نابود کرد لذا دشمنان دریافته‌اند هنگامی که پایه‌های خانواده و جامعه که در گرو مدیریت زنان است سست شوند تسخیر آن جامعه کاری آسان خواهد بود و تمام برنامه‌ریزی و نقشه‌های خود را حول محور حجاب و عفاف طراحی می‌کنند.

وی افزود: نقشهٔ عفاف زدایی و دشمنی با حجاب از دیرباز مورد توجه دشمنان بوده است در حادثه گوهرشاد رضاخان با تقلید از فرهنگ بیگانه سعی کرد با تغییر لباس و استفاده از کلاه پهلوی مردم را به خیال خود متمدن سازد در حالی که تغییر فرهنگ اسلامی به کمرنگ شدن و از بین رفتن اعتقادات و آرمان‌های ملت مسلمان ما می‌انجامید از این رو با عکس العمل جدی مردم و روحانیون مواجه شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: با توجه به آیات و روایات زیادی که در راستای رعایت حجاب و عفاف آمده است در می‌یابیم که تا چه اندازه از نظر اسلام این موضوع مهم قلمداد می‌شود.

وی ادامه داد: دین اسلام سراسر درس و اخلاقیات است و هر آنچه را که گفته جز خیر و خوبی چیز دیگری برای ما در بر نداشته است بنابراین حجاب و عفاف حفاظی است که از ما در برابر تیرهای شیاطین محافظت می‌کند.

عرب خالص با اشاره به شکست دشمنان در برابر هر جنگی در کشور عنوان کرد: دشمنان به درستی دریافته‌اند این ملت در برابر اعتقادات اسلامی و آرمان‌های انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنند لذا جنگ نرم را راه اندازی کرده تا بدون اینکه متوجه شویم آهسته آهسته اعتقادات خود را به دست فراموشی دهیم و به دشمن اجازه دهیم فرهنگ اجنبی را جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی کند.

وی با اشاره به نقش زنان در خانواده و جامعه گفت: هنگامی که دشمن بتواند فرهنگ خود را در جامعهٔ ما گسترش دهد و این ویروس همه گیر شود مطمئنا ستون‌های خانواده سست خواهد شد و جامعهٔ ما رو به تباهی می‌رود لذا باید آگاهانه و هوشیارانه با نقشه‌های دشمن برخورد کنیم و اجازه ندهیم اعتقادات و آرمان‌هایی که با هزاران سختی حفظ کرده‌ایم به آسانی از دست دهیم و هویت اصلی خویش را بین ببریم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcceiqsm2bqe18.ala2.html

ارسال نظر






captcha
ارسال