فائزون|دشمن با ترویج بی‌حجابی به دنبال ولنگاری و بی‌دینی در جامعه است

نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر:

دشمن با ترویج بی‌حجابی به دنبال ولنگاری و بی‌دینی در جامعه است

نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر گفت: امروز دشمنان اسلام به دنبال ترویج بی‌حجابی در جامعه برای ترویج ولنگاری در جامعه اسلامی هستند.

کدخبر : 38151 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۴/۲۷|۰۸:۳۸

به گزارش فائزون؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد قنبری در گفتگو با خبرنگار پهره بیان کرد: از زمان رضاشاه بعضی‌ها به انقلاب اسلامی و روحانیت خرده می‌گیرند که این‌ها آمده‌اند حجاب را آورده‌اند و این گرفتاری را برای مردم درست کردند؛ اما این ریشه در آیات قرآن کریم به‌وفور از سوی خداوند تبارک‌وتعالی بیان شده که فرموده حتی محل زینت خود را نباید آشکار کنید که جای گردنبند، النگو و این مسائل است.

وی افزود: باتوجه‌به اینکه ۲۱ تیرماه ۱۳۱۴ به دستور رضاشاه حدود ۲ هزار نفر را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیده شدند و این مسئله مربوط به قبل از انقلاب است درحالی‌که انقلاب از سال ۱۳۵۷ است و این‌هایی هم که آیات قرآن را به فراموشی سپردند در واقع نیز امرونهی الهی را به فراموشی سپرده‌اند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بحث حجاب و عفاف یک مسئله‌ای بوده که دستور الهی است و در آیات قرآن نیز آمده و علاوه‌برآن قبل از اسلام هم بوده و در زمان اسلام هم آیات قرآن بوده‌اند، تصریح کرد: دلایل دیگری چون بحث شهادت مردم مشهد در مسجد گوهرشاد از جمله مسائلی هستند که بیانگر این مطلب است که اولاً این حجاب آورده انقلاب اسلامی نیست و یک نشانه‌ای از مهم‌ترین نشانه‌های دین‌داری و آزادی است برعکس آن چیزی که امروز می‌گویند آزادی را باحجاب گرفته‌اید و امروزه دشمن فهمیده که حجاب در واقع شعار اسلام است.

وی اضافه کرد: اگر یک زن مسلمان در کشورهای اروپایی و غربی با همین چادر و حجابش در خیابان‌ها ظاهر شود بدون اینکه صدایی از او در بیاید و شعاری گفته باشد صرفاً با همین چادرش شعار دین را می‌دهد و این را دشمن فهمیده است که حجاب و عفاف شعار دین و از نشانه‌های مهم اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه سپاه شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: به همین جهت است که می‌بینیم در هر کجایی غیرمسلمان و کشورهای در واقع صاحب قدرت بخواهند نفوذی در کشورهای اسلامی داشته باشند اولین قدمی که برای در دست‌گرفتن جوامع اسلامی چه در الجزایر، آنجلس و اسپانیای قدیم و امروزی شاید اولین قدم‌ها که دشمن برای مستعمره کردن آن کشورها برمی‌دارد بحث حجاب را نشانه می‌گیرد پس حجاب از نشانه‌های دین‌داری است که دشمن‌روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند.

وی اظهار کرد: فرانسه را در نظر بگیرید و انقلابی که در آنجا صورت می‌گیرد و یا امروز کشورهای غربی با همان استکبار جهانی برای مقابله با کشورهای اسلامی به‌خصوص ایران اسلامی بحث مسئله حجاب را مورد هجمه قرار داده و هزینه‌های هنگفتی را هزینه می‌کنند و روی این مسئله کار می‌کنند تا مسئله حجاب و عفاف را در جامعه اسلامی بگیرند؛ چون اگر حجاب گرفته شود ول انگاری در جامعه اسلامی زیاد می‌شود و باعث می‌شود دین‌داری از بین برود و وقتی دین‌داری از بین برود مسائل دینی به نابودی سپرده می‌شود.

وی گفت: تنها قدرت مسلمانان در برابر استکبار قدرت ایمانشان است که آن‌ها می‌دانند با گرفتن حجاب ایمان‌ها از بین می‌رود و روی حجاب سرمایه‌گذاری می‌کنند و کار می‌کنند که جوانان، دختران، زنان را از حجاب دور کنند و سرانجام به آن نقشه‌های شوم خود برسند که هدف اصلی آن‌ها نابودی و افولی اسلام و نفوذ در کشورهای اسلامی و در اختیار گرفتن مسلمانان و به‌زانودرآوردن و تسلیم کردنشان است.

حجت‌الاسلام قنبری عنوان کرد: ما باید از فرموده مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین است به‌هیچ‌عنوان غفلت نورزیم و در این زمینه کار و در واقع امرونهی‌های الهی را احیا کنیم.

وی اضافه کرد: ارزش مسئله حجاب و عفاف را حتماً بیان کنیم که بعضی‌ها مسلمان هستند و ممکن است با مسائل دینی هم مشکلی نداشته باشند و ضد دین نباشند؛ اما نادان باشند و مسئله حجاب و عفاف را مسئله شخصی خودشان بدانند و بگویند من دوست دارم بدون چادر باشم همان‌طوری که دوست دارم این غذا را بخورم و آن غذا را نخورم.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال