فائزون|آرشیو
آرشیو
فائزون

اهدای ۱۵۰ واحد خون به نیازمندان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان ۱۵۰ واحد خون توسط بسیجیان به نیازمندان به خون اهدا شد.

فائزون

تفکر بسیجی یعنی مستقل‌بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج در مهرستان گفت: تفکر بسیجی یعنی مستقل‌بودن و عدم وابستگی به شرق و غرب که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی با رویش همین تفکر توانست ایران عزیز را از دست رژیم پهلوی و استبداد نجات دهد و اکنون ملت شریف ایران در دنیا سربلند است.

فلائزون

۲۲۳۷ گروه جهادی در استان فعالیت می‌کنند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به توفیق الهی آمار گروه‌های جهادی امروز به ۲ هزار و ۲۳۷ گروه رسیده است که در استان فعالیت می‌کنند این امر باعث مباهات است.

شفائی

اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه‌های دشمن بیمه می‌کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم.

فائزون

ظرفیت هفته بسیج فرصتی برای حمایت از فلسطین است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت هفته بسیج فرصتی است تا از آن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم.

یاسینی

جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رئیس بسیج رسانه سیستان و بلوچستان گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر سیستان و بلوچستان در ۱۰ قالب مختلف برگزار خواهد شد.

فائزون

تفکر بسیج باعث انسجام مبارزاتی مردم فلسطین شد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تفکر بسیج به همه مسلمانان تسری پیدا کرد و باعث انسجام مبارزاتی مردم فلسطین شد.

فائزون

از آقا که عکس گرفتم، گفتند: «پس خودت چی؟»

بهزاد پروین‌قدس، عکاس دفاع مقدس می‌گوید: آیت‌الله خامنه‌ای در مرداد ۶۷ به اردوگاه شهید باکری آمدند. وقت نماز شد. ایشان رفتند تا وضو بگیرند. به ایشان گفتم: «می‌خواهم الان از شما عکس بگیرم، اجازه می‌دهید؟» حضرت آقا گفتند: «مانعی ندارد، عکس بگیرید.»

فائزون

کنجکاوی آزادگان برای کشف هدیه صدام!

یکی از اسرای دفاع مقدس می‌گوید: «مسئول اسارتگاه آمد و گفت: از طرف رئیس‌جمهور عراق صدام برایتان هدیه فرستاده شده است که فردا به شما می‌دهیم. بسیار کنجکاو بودیم که بدانیم هدیه صدام چیست!»

فائزون

حرف‌های مادرشهید مدافع امنیت، حسین زینال‌زاده درباره قاتل پسرش

مادر شهید مدافع امنیت حسین زینال‌زاده می‌گوید: درد بزرگی بود که «مجید رهنورد» جوان هم‌سن و سال پسرم و همشهریمان، پسرم و رفیقش را چاقو زد، اما الان دست آن پسر جوان از دنیا کوتاه است. او فریب خورده بود. بعد از اعدام هم گفتم: خدایا! او را به خودت واگذار کردم.