فائزون|آرشیو
آرشیو
شهید

عزیزان کاری نکنید که دشمن خوشحال شود

شهید رضا عالی در وصیت‌نامه خود نوشت: ﻋﺰﯾﺰان ﻣﻦ ﮐﺎری ﻧﮑﻨﯿﺪ ﮐﻪ دﺷﻤﻦ ﺧﻮﺷﺤﺎل ﺷﻮد.

aidn

سرباز بعثی فریاد زد: الله اکبر، خمینی رهبر، صدام کافر

یکی از آزادگان جنگ تحمیلی تعریف می‌کند: «وقتی اسیر شدم سرباز عراقی عکس امام(ره) را از زیر کلاهم پیدا کرد. منتظر بودم رگبار ببندد رویم که دستانش را مشت کرد و فریاد زد: «الله اکبر، خمینی رهبر، صدام کافر!»

فائزون

خنثی کردن خمپاره ۶۰ در اتاق عمل

بانوی امدادگر دوران دفاع مقدس می‌گوید: اوایل جنگ یک مجروح به بیمارستان آوردند که خمپاره ۶۰ عمل نکرده در بدنش مانده بود. هر لحظه امکان داشت، خمپاره منفجر شود و بیمارستان روی هوا برود.

فائزون

تا کی قرار است شهید گمنام تشییع کنیم؟

۳۵ سال از پایان جنگ می‌گذرد و هنوز شهدای گمنام تشییع می‌شوند، به گفته رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح «هنوز پیکر مطهر ۲ هزار و ۵۰۰ شهید تفحص نشده است».

فائزون

شخصت حضرت زهرا (س) در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی الگو قرار دارد

امام جمعه سراوان گفت: شخصت حضرت زهرا (س) در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی الگو قرار دارد و اگر امروز شاهد بی‌حجابی زن مسلمان هستیم به دلیل فاصله‌گرفتن از زهرای مرضیه (س) است.

فائزون

عاملان کوردل حادثه تروریستی راسک مجازات خواهند شد

رئیس قوه قضاییه در پی شهادت جمعی از نیروهای فراجا در راسک گفت: عاملان کوردل این حادثه تروریستی مجازات خواهند شد.

شهدا

از کشور و اسلام دفاع کنید

شهید محمدایوب ریگی در وصیت‌نامه خودنوشت: از همه دوستان و اقوام تقاضا دارم که اگر حقی به گردن من دارند، حلالم کنند و از دوستان و برادرانم عاجزانه می‌خواهم که راه مرا ادامه دهند و از کشور و اسلام دفاع کنند.

فائزون

دشمنان چشم دیدن اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان را ندارند

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر گفت: مردم عزیز سیستان و بلوچستان با آگاهی و درایت و حفظ اتحاد نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

فائزون

وزیر کشور شهادت جمعی از دلاورمردان فراجا را تسلیت گفت

وزیر کشور با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل فراجا، شهادت جمعی از دلاورمردان و سروقامتان فراجا را در اثر حمله گروه‌های تروریستی به مقر انتظامی در شهرستان راسک، تسلیت گفت.