فائزون|آرشیو
آرشیو
ف

قاتل شهیدان روشن طلب، جمالی و اسماعیلی اعدام شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از اجرای حکم قصاص قاتل شهدای والامقام ستوان دوم مهدی روشن طلب، استوار دوم محمدرضا جمالی و گروهبان یکم محمود اسماعیلی خبر داد.

شهید

شهیدان با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند

معلم شهید قادر هاشم زهی در وصیت‌نامه خود نوشت: درود فراوان به شهیدانی که نهال انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند.

فائزون

صبر حاج قاسم سلیمانی مقابل نیروی ناشی

یکی از فرمانده‌ها در جریان دفاع مقدس، گلایه یکی از نیروهایی را که اشتباهات زیادی داشت به حاج قاسم سلیمانی کرد. حاج قاسم به او گفت: «اگر یه درصد احتمال می‌دی توی این مسیر بمونه و نیروی خوبی بشه، دیگه هیچی نگو.»

شهید

هرچه پول بخواهی می‌دهم، فقط جبهه نرو!

خواهر شهید دانش‌آموز«محمدولی مرآتی» می‌گوید: برادرم، تنها پسر خانواده بود. خیلی دوستش داشتیم. در ۱۶ سالگی می‌خواست به جبهه برود. پدرم به او می‌گفت: «هر چقدر پول می‌خواهی به تو می‌دهم به جبهه کمک کن. اما فقط جبهه نرو!»

ش

شهدا پیش‌گامان ورود به بهشت هستند

رئیس دادگستری سراوان در حاشیه نخستین یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان گفت: شهدا پیش‌گامان ورود به بهشت هستند که نزد خدا روزی می‌خورند.

شهید

خدایا مرگ مرا شهادت در راه خودت قرار بده

شهید فهیم بمپوری در وصیت‌نامه خود نوشت: خدایا مرگ مرا شهادت در راه خودت قرار بده، آمدم که این بار با خون خودم دشت کردستان [را] رنگین‌تر کنم.

شلیمانی

زانو زدن حاج قاسم مقابل مادرشهید مدافع حرم+عکس

مادر شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی می‌گوید: «درهواپیما بودیم که سردار آمد سمت ما. درحالی که دستشان روی دسته صندلی بود، زانو زدند کف هواپیما مقابل ‌من و همسرشهید.»‌

فائزون

داستانک‌هایی از جنس مقاومت مردم غزه

رویدادهای تلخ غزه و تصاویری که از قاب دوربین‌ها منتشر می‌شود، به خوبی آنچه در این سرزمین رخ می‌دهد را به تصویر می‌کشند؛ در اراک جمعی از هنرمندان دغدغه‌مند با تبدیل این تصاویر به داستانک‌هایی از جنس مقاومت، روایت‌گر آنچه بر مردم غزه می‌گذرد، شدند.

امریکا

حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت تاریخ هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت آمریکایی‌ها رقم می‌خورد؛ حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.