فائزون|ظرفیت هفته بسیج فرصتی برای حمایت از فلسطین است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

ظرفیت هفته بسیج فرصتی برای حمایت از فلسطین است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ظرفیت هفته بسیج فرصتی است تا از آن برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم.

کدخبر : 38444 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۳۰|۱۲:۰۷

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی هم‌زمان با فرارسیدن هفته بسیج در دیدار اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج در سیستان و بلوچستان با نماینده ولی‌فقیه در استان بیان کرد: ایام پر برکت هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان به‌خصوص بسیجیان استان تبریک می‌گویم.
 
 وی افزود: رویکرد برنامه‌های بسیج از سال گذشته بر مبنای سه محور است که شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی است ضرورت امروز کشور و استان به‌گونه‌ای است که ما باید تمام ظرفیت خود را در این سه محور خلاصه کنیم.
 
 شفائی تصریح کرد: شعار امسال هفته بسیج در راستای امیدآفرینی است و ما در حوزه جهاد امیدآفرینی تمرکز خود را بر روایت پیشرفت‌ها گذاشته‌ایم؛ نظام اسلامی باهمت تمامی مدافعان انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که از اذهان مردم ما به‌دور مانده و باید برای آنان روایت شود.
 
 وی افزود: در مجموعه سپاه ۳۸ برنامه با محور امیدآفرینی و روایت موفقیت‌ها ساخته شده است؛ همچنین ۱۰۳ گروه برای روایت پیشرفت‌ها به مناطق هدف تحت عنوان راهیان پیشرفت اعزام شده‌اند.
 
 فرمانده سپاه سلمان استان تأکید کرد: ۴ هزار و ۳۶۳ نشست در بین اقشار مختلف در زمینه جهاد تبیین و نشست‌های روشنگری برگزار شده است؛ به‌طورکلی در زمینه جهاد تبیین سپاه استان در عرصه‌های فضای مجازی و فضای حقیقی با برگزاری نشست‌های روشنگری اقدام کرده است.
 
 شفائی تصریح کرد: در عرصه جهاد خدمت نیز همه ظرفیت سپاه در استان بسیج شده است؛ فرمانده محترم کل سپاه نگاه بسیار ویژه‌ای به استان و رفع محرومیت‌ها دارند و مداوم پیگیر مسائل مختلف استان بوده‌اند.
 
 وی افزود: باهمت متولیان امر در سپاه سلمان مسائل استان به‌صورت تفکیک در همه شهرها، روستاها و محلات احصاء و اولویت‌بندی شده است؛ در کنار اقدامات سپاه استان تلاش شده تا از ظرفیت سایر رده‌ها مانند قرارگاه خاتم نیز بهره‌برداری بشود.
 
 فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: در زمینه تأمین امنیت امروز سپاه سلمان ساختاری ارزشمند را در زمینه خدمت‌رسانی به مردم دارد که می‌تواند در خدمت مردم شریف استان باشد.
 
 شفائی تصریح کرد: هم‌زمانی هفته بسیج امسال با اتفاقات غزه باعث شد تا از این فرصت ارزشمند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده نماییم.
 
 وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و تلاش ما این است تا اقدامات ما توسط خود بسیجیان عزیز اجرا شود؛ امیدواریم امسال بتوانیم باقوت بیشتر اهداف و رسالتی که به ما ابلاغ شده را پیگیری نماییم.
 
 انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال