فائزون|آرشیو
آرشیو
شهید قربانعلی برومند

اسلام چراغ روشنگر بشر است

شهید قربانعلی برومند در وصیت‌نامه خود نوشت: اسلام چراغ روشنگر بشر است و امیدوارم که همیشه در چهارچوب اسلام بوده باشید.

فائزون

هجدهمین روز بمباران غزه؛ شمار شهدا به ۵۳۰۰ تن رسید

با تداوم بمباران هوایی غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا به ۵۳۰۰ تن رسیده و ۱۸۰۰۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

فلسطین

نگاهی به توان موشکی نیروهای مقاومت فلسطین

گردان‌های عزالدین قسام و سرایا القدس از سال ۲۰۰۱ تا کنون در حوزه توان موشکی خود پیشرفت‌های بسیاری کردند که همین امر سبب درهم شکستن توان گنبد آهنین رژیم صهیونیستی شده است.

شهید

زندگی ۵۰ نفر در یک اتاق ۱۲ متری

«محسن جام‌بزرگ» از اسرای دفاع مقدس می‌گوید: در تکریت ۱۱ که بودیم، ۵۰ نفر از اسرا در اتاق ۱۲ متری زندگی می‌کردیم. آنجا به قدری جا کم بود که روی زمین نشستن غنیمت بود و نعمت.

شهید بردبار خدابخش

تنها راه خوشبختی خودشناسی است

شهید بردبار خدابخش در وصیت‌نامه خود نوشت: تنها راه خوشبختی خودشناسی است که به خداشناسی منتهی می‌گردد.

فائزون

طوفان الاقصی ضربه غیرقابل ترمیمی به رژیم صهیونیستی زد

جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت: عملیات طوفان الاقصی که در غزه انجام شد بی‌نظیر بود و ضربه سنگین و غیرقابل‌ترمیم به رژیم صهیونیستی زد.

امام شهدا

اگر از موشک فرار کنم به درد رهبری این ملت نمی‌خورم

زمانی که سیداحمد خمینی از امام(ره) خواست به خاطر موشکباران‌های صدام، جماران را ترک کرده و به جای امن‌تری برود، امام گفت: «اگر بمب، پاسدارانِ اطراف منزل مرا بکشد و مرا نکشد، دیگر به درد رهبری این مردم نخواهم خورد.»

فائزون

صبحانه لاکچری با فرمانده لشکر+عکس

شهید زین‌الدین فرمانده یک لشکر بود و امروز نیروهایش از خاکی بودن فرمانده‌ می‌گویند. فرمانده‌ای که خورد و خوراکش هم مثل رزمنده‌ها بود.

فائزون

جام مقاومت فوتبال همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود

طرح‌واره جام مقاومت فوتبال با حضور ۳ تیم از باشگاه‌های داخلی کشور و ۳ تیم از کشورهای حوزه مقاومت همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

فائزون

مشهد نمی‌بری نبر، اما یک قول به من بده

همسر شهید «مهدی باکری» می‌گوید: قرار بود باهم برای زیارت به مشهد برویم. آقا مهدی خیلی سرش شلوغ بود و نمی ‌دانست چطوری به من بگوید که نمی‌توانیم برویم.