خدمت به مردم قطعا توفیق الهی است

کد مطلب: 38456  |  تاريخ: چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۱:۵۳


مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

خدمت به مردم قطعا توفیق الهی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: خدمت بی‌منت به مردم برای رضای الهی قطعا توفیقی است که خداوند متعال نصیب بندگانش کرده است.

به گزارش فائزون؛ حجت‌الاسلام علی اکبرپور در بازدید از برنامه ویزیت رایگان در مسجد امام حسین (ع) زاهدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ما ضمن گرامیداشت هفته بسیج بیان کرد: در یکی از دورافتاده‌ترین مناطق شهر زاهدان و در حقیقت به‌نوعی بگوییم مردم عزیز و شریفی که از برخی امکانات محروم هستند، افرادی با تشکیل گروه‌های جهادی در تخصص‌های مختلف در این نقطه مستقر شدند که به آنان خداقوت می‌گوییم  که در این اردوی جهادی و اردوهای جهادی متعدد نقش‌آفرینی می‌کنند و در جای‌جای استان پهناور سیستان و بلوچستان نقششان را ایفا کردند.

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان استان تصریح کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و امام راحل که فرمودند صاحبان اصلی این نظام مردم هستند و این مردم هم هرگاه انقلاب به اینها نیاز پیدا کرده است پای‌کار بوده‌اند و اگر امروز کسی نیازمند است در موضوعات مختلف و در این اردوی پزشکی در حقیقت قطعاً بسیج خود را مکلف می‌داند که دردی از هم‌شهری‌ها و همنوعان خودش دوا کند.

 اکبرپوربا اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است افزود: امروز بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی پزشکی در بین مردم حضور پیدا کرده‌اند که قطعاً این حضور توفیق حضرت حق است و عبادتی بس بزرگ در پرونده اعمال این عزیزان ثبت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج یعنی هرجا که احساس نیاز بود، باید آنجا حضور پیدا کند و این هم نمونه‌ای از جهاد خدمتی است که امروز جامعه ما نیازمند این جهاد خدمت است و بسیج و بسیجیان هم خودشان را موظف می‌دانند که به مردم جامعه خدمت‌رسانی کنند.

 انتهای خبر/



چاپ خبر