فائزون|جامعه دانش‌آموزی نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایرانشهر:

جامعه دانش‌آموزی نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ایرانشهر گفت: جامعه دانش‌آموزی امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

کدخبر : 38290 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۹:۴۱

به گزارش فائزون به نقل از پهره عطاالله شه بخش در مراسم نواختن زنگ مهر و ایثار در دبستان دخترانه یزدان‌شناس ایرانشهر ضمن تبریک این ایام، نقش دانش‌آموزان، معلمان و مربیان را در رشد، توسعه و بالندگی کشور در تمامی عرصه‌ها به‌ویژه تعلیم‌وتربیت بسیار مؤثر خواند.
 
 وی همچنین ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تقارن این ایام با آغاز سال تحصیلی جدید، افزود: جامعه دانش‌آموزی امروز نیازمند گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که در این زمینه همه فرهنگیان وظیفه بسیار مهمی را برعهده دارند و در این زمینه تلاش کنند.
 
 این مسئول ادامه داد: نبود فرهنگ نقدپذیری و مطالبه‌گری، ثمره نارسایی فرهنگی و آموزشی است و نیاز است که فرهنگ نقدپذیری در جامعه باید از طریق مدارس تقویت شود.
 
 در ادامه مراسم حسین بامری معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم‌وتربیت و هفته دفاع مقدس به همه‌دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بیان کرد: امسال ۳۳۰۰ معلم، تدریس دانش‌آموزان را بر عهده دارند این دانش‌آموزان در ۳۵۰ واحد آموزشی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
 
 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: ما امنیت و آسایش خود را مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم.
 
 بامری ادامه داد: شهدا با دفاع از آب‌وخاک مهین عزیزمان برای ما امنیت آفریدند و ما هم باید در سنگر تحصیل و تهذیب پاسداشت خون پاک شهدا باشیم.
 
 این مسئول عنوان کرد: متأسفانه دانش‌آموزان دوساله از مدرسه به علت ویروس کرونا دور بودند و آموزش دانش‌آموزان دچار چالش شده است و ما قطعاً برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا از لحاظ آموزشی و تربیتی به سمت شکوفایی دانش‌آموزان حرکت کنیم.
 
معاون مدیرکل و مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر با اشاره نام‌گذاری شعار امسال از سوی وزارت آموزش‌وپرورش به‌عنوان معلم تمدن‌ساز، مدرسه اثربخش و ایران قوی تصریح کرد: آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر با کمک کارشناسان، همکاران فرهنگی و نهادهای مرتبط برنامه‌های حول محور سند تحول بنیادین دنبال خواهد کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: از سایر نهادهای فرهنگی درخواست داریم در بحث کیفیت آموزشی، عدالت آموزشی، ارتقای جایگاه معلم و تقویت مدارس دولتی کمک کنند تا قدم‌های مثمرثمری برداریم.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcivpaz5t1aq32.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال