فائزون|همایش پیاده‌روی خانوادگی در مهرستان

به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی در مهرستان

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهرستان گفت: مردم ولایت‌مدار این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در همایش پیاده‌روی صبحگاهی شرکت کردند.

کدخبر : 38286 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۷:۳۰

به گزارش فائزون به نقل از پهره مردم شهرستان مهرستان در روزهای آغازین هفته دفاع مقدس با برگزاری همایش پیاده‌روی صبحگاهی به استقبال این ایام رفتند.
 
 این برنامه در صبح جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور پرشور بسیجیان، فرماندار و جمعی از شورای اداری، شورای تأمین، فرهنگیان، بازاریان جوانان و نوجوانان از محل میدان دانش جنب آموزش‌وپرورش تا خیابان پاسداران جنب فرمانداری و محل مرحله شهرداری با همکاری اداره ورزش و جوانان و معاونت تربیت‌بدنی بسیج سپاه مهرستان برگزار شد.
 
 در این همایش ناصردُرازهی فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان مهرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت ورزش اشاره و بیان کرد: باتوجه‌به عصر تکنولوژی مردم از ورزش و خصوصاً ورزش‌های همگانی فاصله گرفتند که این امر موجب افزایش وزن و بروز انواع بیماری‌ها شده است.
 
 در ادامه علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآوری رشادت‌های شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و ملت شریف ایران در ۸ سال دفاع مقدس است.
 
 وی افزود: آغاز این هفته را با همایش پیاده‌روی صبحگاهی با حضور مردم شریف مهرستان همراه با شور و نشاط شروع کردیم.
 
در پایان این مراسم به‌قیدقرعه کشی به شرکت‌کنندگان جوایزی از جمله لباس و کفش ورزشی، توپ فوتبال، ظروف، دارت اهدا شد.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch6xnzx23n-wd.tft2.html

 

ارسال نظر






captcha
ارسال