فائزون|دفاع مقدس در قاموس حماسه‌های بزرگ درخشان است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان:

دفاع مقدس در قاموس حماسه‌های بزرگ درخشان است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: دفاع مقدس واژه‌ای که در قاموس حماسه‌های بزرگ کشور همواره درخشان است.

کدخبر : 38289 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۸:۰۸

به گزارش فائزون، سرهنگ پاسدار محمدرضا نخعی، در گفتگو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: نام‌آشنای دفاع مقدس واژه‌ای است که در قاموس حماسه‌های بزرگ در تاریخ کشور همواره درخشان بوده است، یاد و خاطرهٔ این مبارزه و دفاع از کشور همیشه برای ملت ایران باعث بالندگی و افتخارآفرینی و سرلوحه‌ای برای نسل‌های جوان است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس همواره یادآور خاطراتی است که دلاوری‌ها و رشادت‌های بزرگ‌مردان ایران‌زمین را در گوش فرزندان و نسل‌های آینده این مرزوبوم زمزمه می‌کند این هفته یادآور ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری ملت قهرمان و شهیدپرور ایران است، قهرمانانی که الگوی آنان سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان تصریح کرد: دفاع مقدس حماسهٔ جاودانی است که بر تاریخ این مرزوبوم ماندگار و عبرتی برای تمام دشمنان این آب‌وخاک شده است که هیچگاه پا را از حد خود فراتر نگذارند و هیچگاه اجازه جسارت به این مرزوبوم را نداشته باشند.

وی افزود: تمجید و نکوداشت بزرگ‌مردان تاریخ جنگ و دفاع از میهن که راویان حقیقی این حادثه در تاریخ هستند بسیار مهم و همواره جزو اولویت‌های همه نهادها بوده است، این پیش‌کسوتان باید مورداحترام و قدردانی قرار گیرند روایت دلاوری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بهترین شیوه برای بیان رشادت‌های آن دوران است.

سرهنگ نخعی تشریح کرد: دفاع مقدس باعث همبستگی، اتحاد و یکپارچگی مردم شد و به‌واسطه آن تمام کشور یکپارچه با یکدیگر متحد شدند، دفاع مقدس باید برای جوانان و نسل‌های جدید به‌روشنی و همان گونه که ما درگذشته با آن آشنا شدیم برای آنان آشکار شود و به‌درستی به رشتهٔ تحریر درآید؛ زیرا امنیت و آرامش امروز را مدیون آنان هستیم.

وی در پایان گفت: دفاع مقدس جهاد دینی و ملی مردم ایران است و روح اعتماد به خود و باور به توانایی‌های خویش طی هشت سال دفاع مقدس برای ملت ایران شکل گرفت و ریسمان نظام جمهوری اسلامی به خداوند متکی است اگر زمانی به هر طریقی قرار باشد به این نظام مقدس خدشه وارد شود با تمام ظرفیت و توان در حمایت از آن بر می‌آییم.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcepx8zwjh8poi.b9bj.html

ارسال نظر






captcha
ارسال