فائزون|۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان:

۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

مسئول کمیته ایثارگران ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سیستان و بلوچستان گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه کلی و ۶۱۰ برنامه اجرایی در سطح استان اجرا خواهد کرد.

کدخبر : 38275 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۸|۱۰:۲۰

به گزارش فائزون؛ محمد ناظری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: هفته دفاع مقدس نماد عزت، پایداری، مقاومت، وحدت، همدلی و تبلور حضور همه‌جانبه و همچنین تحقق نقش ایمان و باور به خداوند است.
 
وی افزود: در طول هفته دفاع مقدس ۶۱۰ برنامه اجرایی با محوریت تکریم ایثارگران و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان ادامه داد: نام‌گذاری هر روز از این هفته به نام یکی از شهدای شاخص سیستان و بلوچستان از ابتکاراتی است که امسال علاوه بر نام‌گذاری روزهای هفته دفاع مقدس که بر اساس دستورالعمل ارسالی از مرکز اعلام شده، باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار قرار گرفت.
 
وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس سندی پر افتخار برای کشور است، خاطرنشان کرد: در برنامه‌های هفته دفاع مقدس منویات امامین انقلاب اسلامی در اولویت امورات بوده و با جدیت طرح‌های خلاقانه و ابتکاری فاخر درشان شهدا و ایثارگران که باعث عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند نسبت به سال گذشته انجام می‌شود.

انتهای خبر/ س https://asrehamoon.ir/vdccx1qsm2bqe48.ala2.html

ارسال نظر






captcha
ارسال