فائزون|دفاع مقدس سند حقانیت انقلاب اسلامی ایران است

امام‌جمعه سراوان:

دفاع مقدس سند حقانیت انقلاب اسلامی ایران است

امام‌جمعه سراوان گفت: در دفاع مقدس مجاهدانی با دست‌خالی مقابل قلدران عالم ایستادند و پیروز شدند که نشان سند حقانیت انقلاب اسلامی ایران است.

کدخبر : 38283 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۷:۱۸

به گزارش فائزون به نقل از  شستون، آیین نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت با حضور امام‌جمعه سراوان، فرماندار، فرمانده سپاه شهرستانی، مسئولین، معلمان و دانش‌آموزان در سالن ورزشی هنرستان کار و دانش ایران شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان بیان کرد: دفاع مقدس یادآور مجاهدت‌ها و رشادت‌های مجاهدینی است که صفحه‌ای روشن را برای ما به ارمغان آوردند تا همه ما بتوانیم برای تزکیه خود از آن بهره‌مند شویم، امید است این ایام را برای نسل جدید که صفحه‌ای روشن برای مسیر آینده است را تبیین کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس سند قطعی، روشن و ماندگار برای نشان‌دادن حقانیت انقلاب اسلامی ایران است، گرچه امروز دشمن برای اینکه این حکومت الهی را در دل‌ها و ذهن‌ها کم‌رنگ کند دسیسه‌های فراوانی انجام می‌دهد؛ اما این انقلاب توسط شایسته‌ترین انسان‌ها برای احیای اسلام بروز و ظهور کرده و ایده‌های پوشالی و شیاطین غرب را از صحنه خارج می‌کند، همه ما معتقد هستیم که انقلاب اسلامی برای زنده نگه‌داشتن اسلام روی کارآمد.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه سند حقانیت انقلاب اسلامی دفاع مقدس است، ادامه داد: در دفاع مقدس گروهی از انسان‌های مجاهد با عشق به خداوند متعال و امام در مقابل قلدرترین کشورهای جهان ایستادند، ما در آن زمان تجهیزات نداشتیم، افراد آموزش‌دیده رزمی و تجهیزات مدرن نداشتیم؛ اما با دست‌خالی و توکل بر خدای متعال با دشمنان مقابله کردیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: در دفاع مقدس تمامی شیاطین، نمرودها و فرعون‌های عالم در یک صف مقابل ایران اسلامی صف‌آرایی کردند؛ اما پیروز نشدند که این نشان از این است که قدرتی به‌غیراز قدرت مادی پشت سر مجاهدان بود که آن خدای متعال است.

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی نظام وحدت‌آفرین است، خاطرنشان کرد: پادررکاب ولی و گوش‌به‌فرمان ولی بودن یکی دیگر از پیام‌های مهم دفاع مقدس است که باید درس بگیریم چرا که هر وقت ما پشت سر یک مرد الهی قرار گرفتیم به قله‌های پیروزی دست یافتیم.

ایوب دهواری مدیر آموزش‌وپرورش سراوان در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن بهار تعلیم‌وتربیت و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: در سال گذشته جهادگران عرصه جهاد تبیین به‌خوبی رسالت خود را انجام داده و توطئه دشمن را خنثی کردند که خدمت این افراد عرض خداقوت داریم.

وی افزود: دشمن هدف خود را روی دانش‌آموزان تعیین کرده؛ لذا ضرورت دارد که هوشیار باشیم.

مدیر آموزش‌وپرورش سراوان خاطرنشان کرد: با هوشیاری دانش‌آموزان و بصیرت‌افزایی معلمین که در قالب جهاد تبیین و در مسیر تعلیم‌وتربیت انجام داند سالی با امنیت و آرامش و پربارتر از سال قبل را داشتیم.

دهواری تصریح کر: علی‌رغم فراخوان‌های دشمن برای 25 شهریورماه، دانش‌آموزان با عدم حضور در این فراخوان‌ها نشان دادند که ولایی و انقلابی هستند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdch-xnzm23n-wd.tft2.html

ارسال نظر






captcha
ارسال