فائزون|رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ۲۸۸زرهی ارتش:

رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است

رئیس عقیدتی سیاسی تیپ۲۸۸زرهی ارتش گفت: رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است و با بی‌توجهی و رعایت‌نکردن حجاب و عفاف نمی‌شود در زمره منتظران حضرت قرار گرفت.

کدخبر : 37683 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۱/۱۸|۱۰:۰۶

به گزارش فائزون؛  حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی باقرپور در نشست عفاف و حجاب که در دانشگاه آزاد اسلامی خاش برگزار شد بیان کرد: تنها اینکه چادر داشته باشیم کفایت نمی‌کند لازمه و میوهٔ ایمان داشتن حجاب و حیا است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و کنترل نگاه بیان کرد: نگاه‌های حرام به دنبال خود خواهش‌های نفسانی و منجلاب گناه را به دنبال دارند؛ لذا در مباحث حجاب نگاه باید بااحتیاط عمل‌کرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های منتظران امام‌زمان تصریح کرد: رعایت حجاب یکی از ویژگی‌های منتظران واقعی است و با بی‌توجهی و رعایت‌نکردن حجاب و عفاف نمی‌شود در زمره منتظران حضرت قرار گرفت.

 مجتبی باقرپور با اشاره به سفارش شهدا به رعایت حجاب اسلامی بیان کرد: ما مدیون خون شهدا هستیم و با حفظ حجاب که ثمرهٔ شیرین ایمان است می‌توانیم ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

وی در پایان به حفظ و رعایت حجاب توسط دختران و بانوان جامعه اسلامی تأکید و لازمه درامان‌ماندن از شر شیاطین و گرفتاری‌ها را ایمان به خدا و رعایت اصول‌دینی دانست.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال