فائزون|بیش از ۴۳۰۰ ایثارگر راهی سرزمین وحی می‌شوند

بیش از ۴۳۰۰ ایثارگر راهی سرزمین وحی می‌شوند

معاون فرهنگی بنیاد شهید در مراسم بدرقه کاروان ویژه حج تمتع جانبازان گفت: ۴۳۵۰ ایثارگر در سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که در این میان ۷۰ نفر در قالب کاروان ویژه جانبازان راهی مراسم حج تمتع می‌شوند.

کدخبر : 38029 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲۲|۱۱:۵۸

به گزارش فائزون، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شامگاه شنبه ۲۰ خرداد ماه در مراسم بدرقه کاروان ویژه حج تمتع جانبازان، گفت: ۴۳۵۰ ایثارگر در سال جاری به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که در این میان ۷۰ نفر در قالب کاروان ویژه جانبازان راهی مراسم حج تمتع می‌شوند.

سید محمدصادق هاشمی ضمن عرض خیرمقدم به جانبازان گرامی و همراهانشان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲، حدود ۵ درصد سهمیه از مجموع سهمیه اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی به ایثارگران اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه در این کاروان ۷۰ نفر از جانبازان گرانقدر در کنار همراهانشان و ۶ نفر از خدام راهی سرزمین وحی می‌شوند، افزود: تمام تلاش ما این است که جانبازان از ارائه خدمات رضایت داشته باشند و جا دارد در این مراسم از زحمات همکاران دفتر برنامه‌ریزی امور فرهنگی ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران قدردانی کنم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز تشکر از همراهان جانبازان و خدام کاروان، اظهار کرد: از همراهان جانبازان و خدام گرانقدر تقاضا دارم با همراهی و همدلی، زیارت بسیار لذت‌بخشی را برای جانبازان عزیز رقم بزنند.

هاشمی در خاتمه خاطرنشان کرد: از جانبازان زائر حج تمتع استدعا دارم در زیارت ائمه غریب بقیع و خانه خدا همه خادمان خود در بنیاد شهید و امور ایثارگران را دعا کنند تا عاقبت بخیر شویم و هیچگاه شرمنده خانواده شهدا نباشیم.

پایان پیام/ 

ارسال نظر






captcha
ارسال