فائزون|مسیر طلبگی بسیار پر زحمت و ارزشمند است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مسیر طلبگی بسیار پر زحمت و ارزشمند است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طلبگی بسیار ارزشمند و البته بسیار هم پر زحمت است.

کدخبر : 38203 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۵/۲۲|۰۸:۴۲

به گزارش فائزون؛ احمد شفائی در جمع طلاب جدیدالورود حوزه‌های علمیه استان بیان کرد: توفیق حرکت در مسیر ارزشمند طلبگی را خدمت همه شما عزیزان و خانواده‌هایتان تبریک می‌گویم و شما نیز باید به‌واسطه این توفیق عظیم خداوند را شاکر باشید.

وی افزود: سربازی حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف بسیار مبارک است و بنده یقین دارم که همه شما بامعرفت نسبت به این مسیر، در آن قدم گذاشته‌اید.

فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: طلبگی و این مسیری که شما در آن قدم گذاشته‌اید بسیار ارزشمند و البته بسیار هم پر زحمت است؛ بنا به فرمایش بزرگان دین علمای دین وارثان انبیا هستند؛ انبیا در همه وجوهات جامعه تلاش کرده و خود را وقف این مسیر ارزشمند کردند و شما نیز باید زمینه خدمت در همه وجوهات جامعه را در خود پرورش بدهید.

شفائی تصریح کرد: پیامبران عزیز در همه موضوعات جامعه تلاش کردند و کسانی که بخواهند در این مسیر حرکت کنند قطعاً باید تأثیرگذاری فراوانی در جامعه بگذارند. شما عزیزان باید شرایط لازم را در خود پرورش بدهید تا بتوانید در این راه نقش‌آفرینی کنید.

وی افزود: افرادی که در این مسیر توانستند به‌خوبی نقش‌آفرینی کنند؛ پیش از هر کاری به خودسازی پرداختند. اگر ما نتوانیم خود را بسازیم نخواهیم توانست بر دیگران تأثیرگذار باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر سختی‌های متداول حوزه‌های علمیه را بپذیریم خواهیم توانست به جایگاه‌های والای معرفت خواهیم رسید.

انتهای خبر

ارسال نظر






captcha
ارسال