فائزون|سردار شفائی با ۱۵ خانواده ایثارگر سیستان و بلوچستان دیدار کرد

هم‌زمان با هفته دفاع مقدس؛

سردار شفائی با ۱۵ خانواده ایثارگر سیستان و بلوچستان دیدار کرد

هم‌زمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل ۱۵ خانواده ایثارگر استان دیدار و گفتگو کرد.

کدخبر : 38278 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۷:۰۴

 

   به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با حضور در منزل ۱۵ تن از ایثارگران دوران دفاع مقدس، شامل ۱۱ رزمنده و ۴ خانواده شهید، بیان کرد: هفته دفاع مقدس را که یادآور ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام است ارج می‌نهیم.

 

وی افزود: باور همه ما این است که اقتدار، صلابت، امنیت و پیشرفت امروز جامعه اسلامی حاصل مجاهدت‌ها، ایثار و گذشت شما و صبر و بردباری خانواده معظم شهدا است؛ ایثارگری و جان‌فشانی شما بسیار ارزشمند است و ما از فداکاری شما عزیزان در جبهه‌های حق علیه باطل متشکریم.

 

شفائی تاکید کرد: عزت امروز ما حاصل تلاش و زحماتی است که شما عزیزان در آن دوران متحمل شدید و ما قدردان این سختی‌ها هستیم.

 

فرمانده سپاه سلمان تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره بر دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و یادگاران دفاع مقدس تأکید دارند و ما امروز حامل سلام ایشان و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای شما هستیم.

 

شفائی تصریح کرد: شما دیروز مجاهدان خط مقدم دفاع از انقلاب در جبهه‌های حق علیه باطل و امروز هم از مدافعان ارزشمند و بی‌بدیل انقلاب اسلامی هستید.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال