فائزون|بسیج به عنوان یک نهاد مردمی باید در جهات مختلف تقویت شود/دشمن به دنبال تفرقه، درگیری و آشوب است

امام جمعه زاهدان:

بسیج به عنوان یک نهاد مردمی باید در جهات مختلف تقویت شود/دشمن به دنبال تفرقه، درگیری و آشوب است

آیت الله مصطفی محامی گفت: بسیج یک نهاد فراگیر مردمی هست که در عرصه‌های مختلف نیازمند تقویت بیشتر است و در جهت فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسوولان باید عرصه را برای حضور جوانان در این نهاد انقلابی فراهم و آماده کنند.

کدخبر : 37519 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۹/۱|۱۲:۵۱

به گزارش فائزون، آیت الله مصطفی محامی، امام جمعه زاهدان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به اینکه بسیج یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و یک نهاد مردمی است که در میان جامعه و در میان مردم عمق و ریشه دارد، بیان کرد: بسیج یک نهاد فراگیر است زیرا اقشار مختلف در این نهاد انقلابی و مردمی حضور دارند، بسیج یک نهاد گسترده است که در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده و همچنین نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس ایفا کرده به طوری که حضور مردمی در جبهه‌های جنگ هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی ایران اسلامی و شکست دشمن شد.

وی افزود: دشمن همواره در پی ایجاد فتنه‌های مختلف در کشور بوده که بسیج برای خاموش کردن این فتنه‌ها خوب عمل کرده است.

امام جمعه زاهدان گفت: بسیج علاوه‌بر حضور فیزیکی، حضور در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی برای حفظ جامعه اسلامی و دفاع از ارزش‌های اسلامی را نیز داشته بنابراین باید بسیج را از جهات مختلف فکری، اقتصادی، بینش اجتماعی، بصیرت، اخلاق و انگیزه الهی و از لحاظ مهارت آموزی رزمی و یا فرهنگی تقویت و برای آن سرمایه گذاری کنیم.

وی تصریح کرد: برای تقویت بسیج باید تلاش کنیم به ویژه در این دوره‌ای که به تعبیر رهبر معظم انقلاب دشمن یک جنگ ترکیبی با ما آغاز کرده و از همه تجربیات گذشته و تجربیات کشورهای دیگر در این جنگ ترکیبی استفاده می‌کند.

به گفته محامی؛ ما نیز همانند دشمن باید یک گروه برای جنگ ترکیبی با دشمن در کشور داشته باشیم و مانند نیروهای دفاع نظامی برای مقابله با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی نیز باید نیروهایی حضور داشته باشند و از حق و حقانیت بدرستی دفاع کنند.

وی ادامه داد: تلاش دشمن برای این است که کشور را به آشوب بکاشنند از هر بهانه ای به دنبال دشمنی خود با کشور عزیزمان است بنابراین همه ما بویژه مسوولان باید به گونه‌ای عمل کنیم که بهانه‌ای دست دشمن داده نشود.
آیت الله محامی افزود: توقع ما از مسوولان این است که به شعارها و وعده‌هایی که داده شده عمل کنند و مردم نتیجه آن را ببینند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مسائلی که در استان پهناورمان به واسطه بحث مرز بوجود آمده یک نمونه از این است که دشمن بدنبال تفرقه، درگیری و آشوب است. 

 

ارسال نظر






captcha
ارسال