فائزون|شهدا پیش‌گامان ورود به بهشت هستند

رئیس دادگستری سراوان:

شهدا پیش‌گامان ورود به بهشت هستند

رئیس دادگستری سراوان در حاشیه نخستین یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان گفت: شهدا پیش‌گامان ورود به بهشت هستند که نزد خدا روزی می‌خورند.

کدخبر : 38428 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۷|۱۰:۱۴

به گزارش فائزون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد آذر کیش در حاشیه نخستین یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان در سراوان به خبرنگار ما گفت: امروز در غزه شاهد جنایتی هستیم از ناحیه رژیم منحوس اسرائیل جنایت‌کار که این جنایت را محکوم می‌کنیم همه ما شاهد هستیم زنان مظلومه‌ای که در کانون گرم خانواده در حال انجام وظایف یک خانم هستند به شهادت می‌رسند.

وی افزود: زنان در دنیا از یک مصونیت خاصی برخوردار هستند زنانی که سلاح به دست نمی‌گیرند در حال تربیت نسل آینده هستند مظلومانه به شهادت رسیدند که این جنایت را همه مسلمین و کشورهای اسلامی محکوم کنند و اقدامی عملی انجام دهند.

رئیس دادگستری سراوان گفت: رژیم صهیونیستی امروز دست به جنایات بزرگی زده که روح همه انسان‌ها آزرده شده و در تمامی دنیا و بعضاً خود یهودی‌ها این جنایات را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آذر کیش اذعان کرد: برخی از عزیزان درحال‌خدمت رسانی و درمان مجروحین هستند که به ناگاه متوجه می‌شوند جگرگوشه خود را ازدست‌داده‌اند، چنین جنایاتی قلوب مردم سراسر دنیا را به درد آورده است.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: ابتدا افرادی وارد بهشت می‌شوند که در راه خدا جهاد کرده باشند و اگر به درجه رفیع شهادت نائل آمده باشند اولاتر هستند و همچنین خداوند در قران کریم می‌فرمایند افرادی را برای دیگران چراغ راه هدایت قرار دادیم تا در منجلاب گرفتاری و تاریکی دنیوی گرفتار نشوند اینها افرادی هستند که استقامت ورزیدند و صبوری کردند.
 
این مقام مسئول با بیان اینکه شهدا پیش‌گامان ورود به بهشت هستند، تصریح کرد: شهدا افرادی هستند که نزد خدا روزی می‌خورند پیش‌گامان ورود به بهشت هستند؛ لذا خانواده معظم شهدا ادامه‌دهنده راه شهدا و تجلی‌بخش اهداف شهیدان باشند.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdci3waz3t1aqz2.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال