فائزون|حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت تاریخ هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت تاریخ هستند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت آمریکایی‌ها رقم می‌خورد؛ حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.

کدخبر : 38422 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۶|۱۰:۵۹

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در جلسه شورای اداری شهرستان سیب و سوران اظهار کرد: ما در زمینه خدمت‌رسانی نباید به اقدامات خود و وضع کنونی قانع باشیم و باید افق دید خود را بلند تصور کنیم.
 
وی افزود: فرصت خدمتی که به ما سپرده شده زودگذر است و همه باید تا حد توان خود تلاش کنیم تا در انتهای مسیر خدمت، وجدان خود را از اقداماتمان راضی مشاهده کنیم.
 
شفائی تصریح کرد: یکی از شئون بهره‌برداری درست در زمینه خدمت‌رسانی انسجام است؛ اگر در این راه انسجام نداشته باشیم نمی‌توانیم خدمتی شایسته را به مردم خود ارائه دهیم.
 
وی افزود: باید در کنار یکدیگر با هم‌افزایی به مردم خدمت کنیم؛ مقام معظم رهبری رمز موفقیت را سه عامل هماهنگی، همدلی و هم‌افزایی بر شمردند و بر اهمیت این مسئله صحه گذاشتند.
 
فرمانده سپاه سلمان گفت: مسائل و مشکلات شهرستان اعم از فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، آموزشی و... برای همه ما احصاء شده و می‌بایست تا در زمینه رفع این مسائل قدم برداریم. خدمت به مردم بسیار مهم است و مبانی اعتقادی ما نیز بر این مسئله تأکید دارد.
 
وی همچنین با پرداختن به مسائل مربوط به عملیات طوفان الاقصی، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی طی ۷۵ سال جنایات بزرگی را علیه ملت مظلوم فلسطین رقم زد.
 
شفائی تأکید کرد: آن‌ها طی سالیان گذشته بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر مردم فلسطین را با شقاوت تمام شهید کرده و بالغ بر ۷ میلیون نفر را از خانه‌های خود آواره کردند.
 
وی افزود: طبیعت وحشی اسرائیلی‌ها امروز بر همگان عیان است؛ ما باید در چنین شرایطی به آرمان‌های امام راحل توجه کنیم که فرمودند باید برای آزادی فلسطین در جهان اسلام بسیج بشویم.
 
شفائی تصریح کرد: خوی وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی باعث آن شد تا عملیات طوفان الاقصی توسط رزمندگان فلسطینی برنامه‌ریزی و اجرا شود؛ این عملیات یک شاهکار نظامی بود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی با هدایت و فرماندهی آمریکایی‌ها رقم می‌خورد؛ حاکمان آمریکا خبیث‌ترین جماعت در طول تاریخ هستند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcevn8zpjh8pzi.b9bj.html
 
 
 

ارسال نظر






captcha
ارسال