فائزون|زنان ایران اسلامی پا به پای مردان نقش آفرینی کردند

حضور بانوان در عرصه‌های مختلف؛

زنان ایران اسلامی پا به پای مردان نقش آفرینی کردند

زنان و بانوان ایرانی همچون گذشته پرقدرت و باصلابت در خدمت نظام و جامعه اسلامی و با نیرنگ دشمنان این مرزوبوم دستخوش تحول نمی‌شوند.

کدخبر : 38285 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۳|۰۷:۲۴

به گزارش فائزون به نقل از زاهدنیوز، زنان همواره در عرصه‌های مختلف نقش‌آفرین بودند و جلوه‌های باورنکردنی از کوشش و تلاش خود را به نمایش گذاشته برخلاف ظاهر ظریفی که دارند در باطن به‌شدت قدرتمند هستند.

یکی از جلوه‌های قدرت و شکوه بانوان در دوران هشت سال دفاع که در پشت‌جبهه‌های جنگ به حمایت از رزمندگان می‌پرداختند زمان گذشته؛ ولی زنان و بانوان ایرانی همچون گذشته پرقدرت و باصلابت در خدمت نظام و جامعه اسلامی هستند.

روزگاری زنان این کشور سلحشورانه سنگرهای مقابله با دشمنان را می‌چیدند و فرزندان خود را تقدیم انقلاب و جبهه جنگ می‌کردند شهدایی که امروز به آنان افتخار می‌کنیم و یاد و خاطرشان و گرامی می‌داریم در دامن این شیرزنان تربیت شدند.

مادران، همسران و دخترانی که سال‌هاست منتظر برگشت فرزند همسر و پدر خود هستند الگوی بی‌بدیل صبر و استقامت‌اند گذشت زمان باعث نمی‌شود که این مادران و دختران با نیرنگ دشمنان این مرزوبوم دستخوش تغییروتحول شوند.

هنوز نیز اگر کشور در شرایط قرار گیرد مادران و دختران ایران‌زمین با تمام وجود آماده خدمت می‌شوند در زمان حال نیز مادران و همسران بسیاری هستند که فرزندان خود را تقدیم امنیت و حفاظت از مرزهای کشور و آرامش جامعه می‌کنند.

بانوان ایران‌زمین بعد از گذشت چندین سال هنوز نیز با فرارسیدن هفته دفاع مقدس به گرامیداشت رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان هست سال دفاع مقدس می‌پردازد و با حضور در برنامه‌های مختلف یاد و خاطره شهیدان و رزمندگان انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.

امنیت، آرامش، عزت و اقتداری را مدیون خون پاک شهدا هستیم

مرضیه نژاد بندانی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه شهرستان زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: هفته دفاع مقدس هفته‌ای که با رشادت‌ها، ایثار و ازخودگذشتگی مردان و زنان این آب‌وخاک همراه است و یادآور روزهایی است که ملت ایران باصلابت و اقتدار در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: امنیت، آرامش، عزت و اقتداری را که امروزه داریم مدیون خون پاک شهدا هستیم همچنین خانواده‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با صبر و ایثاری باورنکردنی در خلق این حماسه بزرگ سهیم هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه شهرستان زاهدان تصریح کرد: در قامت آموزه‌های دینی ما همواره زنان اسوه و الگوی صبر و بردباری بودند آنان در تمام سختی‌ها و دشواری‌ها همپای مردان قدم برداشتند، حضرت زینب سلام‌الله الگوی بی‌بدیل صبر و شجاعت برای زنان در تمام تاریخ است.

وی افزود: زنان پایه‌های خانواده و جامعه را تشکیل می‌دهند در کنار نقش همسری وظیفه خطیر مادری را همواره بر عهده دارند حضور آنان عرصه‌ها و برنامه‌های مختلف لازم و ضروری است آنان راویان حقیقی دفاع مقدس هستند و با زمزمه رشادت‌های مردان در تربیتی نقش‌آفرین هستند.

نژاد بندانی تشریح کرد: روایت‌های هشت سال دفاع مقدس برای کودکان و نسل‌های آینده به‌درستی باید تبیین شود و نقش مادران خواهران و بانوان ما در روایت و حفظ این خاطرات بسیار پررنگ است آنان می‌توانند پرورش‌دهنده نسلی همچون حاج‌قاسم سلیمانی باشند و امثال این شهید بزرگوار در دامان زنان این جامعه پرورش می‌یابند.

گروهان گردان‌های کوثر خواهران بسیج سپاه ویژه شهرستان زاهدان در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در زاهدان حضور داشتند

وی مطرح کرد: بعد از گذشت چند سال بانوان غیور سیستان و بلوچستانی به گرامی داشته هفته دفاع مقدس در رژه سی و یکم شهریورماه سال جاری حضور داشتند تا یادآور شوند هم پای مردان این سرزمین در تمام فراز و نشیب‌ها هم قدم هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه ویژه شهرستان زاهدان خاطرنشان کرد: بعد از گذشت چند سال برای اولین‌بار چهار گروهان از گردان‌های کوثر خواهران بسیج سپاه ویژه شهرستان زاهدان متشکل از سه گروهان خواهران تشیع و یک گروهان خواهران اهل‌سنت در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در زاهدان شرکت کردند.

وی عنوان کرد: در این مراسم خواهران و برادران اهل‌تشیع و تسنن در کنار یکدیگر به یاد شهدا جانبازان آزادگان و تمام کسانی که با جان‌ودل از خاک و ناموس خود دفاع کردند در این مراسم شرکت کردند خواهران اهل‌تسنن با شعار، ما جان فدای رهبریم دشمن هر فتنه گریم از مقابل جایگاه عبور کردند.

نژاد بندانی در پایان گفت: باتوجه‌به هجمه‌هایی که دشمن برای کم‌رنگ کردن نقش زنان در ایران بخصوص سیستان و بلوچستان انجام همواره انجام دادند در این روز خواهران بلوچ و فارس در کنار هم برای مقابله با توطئه‌های دشمن اعلام آمادگی کردند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر






captcha
ارسال