فائزون|اعتقاد و ایمان رمز پیروزی ما در مقابله با دشمنان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اعتقاد و ایمان رمز پیروزی ما در مقابله با دشمنان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رمز پیروزی ما در میدان مقابله با دشمن این است که با اعتقاد و ایمان درست در این مسیر حرکت کنیم.

کدخبر : 38277 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۲۸|۱۲:۲۸

به گزارش فائزون، سردار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در جمع فعالین فرهنگی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: جنگ تمام‌عیاری که جبهه باطل علیه انقلاب اسلامی و مردم شریف و عزتمند ما به راه انداخت، به‌واسطه شما عزیزان خنثی یا کم‌اثر شد.
 
وی افزود: با وجود همه تلاش‌های گذشته دشمن امروز مجدداً تمرکز دشمن بر جنگ رسانه‌ای برای مدیریت اذهان و فکر مردم است تا بتواند بر اندیشه و باور آنان اثر بگذارد.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: شگرد دشمن اقدام در بستر رویدادهاست و به موضوعات ساختگی اتکا دارد؛ شیوه عمل دشمن نیز در تمامی سال‌های گذشته تا کنون سرعت عمل و اقدام سطحی‌نگر است.
 
شفائی افزود: دشمن تکرار شبهات و اتهامات را در دستور کار دارد و در مسیر دشمنی خود بر خلاف ما که پایبند به اخلاق هستیم از هر ابزاری استفاده می‌کند؛ ما در این جنگ تمام‌عیار پایبند اخلاق هستیم؛ اما آن‌ها با دروغ. اتهام و تمامی ابزار غیراخلاقی تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند.
 
وی تصریح کرد: آن چیزهایی که امروز توانسته ما را در این جنگ ارتقا دهد و توانمند سازد تا بتوانیم در مقابل آنان به پیروزی برسیم، مکتب ارزشمند اسلام، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، مردمان شریف و بزرگوار و دشمن بزرگ است.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: ما اگر در مسیر پیشرفت خود دشمن بزرگ نداشتیم قطعاً به این میزان بزرگ نمی‌شدیم و ارتقای پیدا نمی‌کردیم.
 
شفائی تصریح کرد: دشمن ما از دیرباز تمام ظرفیت خود را به کار بسته است تا دستاوردهای ما را کوچک و مشکلات ما را بزرگ جلوه دهد تا بتواند موجب ایجاد حس ناامیدی در میان مردم بشود.
 
وی افزود: نحوه مواجهه ما با راهبرد دشمن در سطوح مختلف این است که باید شناخت دقیق و درست از برنامه‌های آنان داشته باشیم.
 
شفائی در پایان خاطرنشان کرد: رمز پیروزی ما در میدان مقابله با دشمن این است که با اعتقاد و ایمان درست در این مسیر حرکت کنیم؛ در این صورت پیروزی بدون شک برای ماست.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcaaen6a49ni01.k5k4.html

ارسال نظر






captcha
ارسال