فائزون|درخشش روزافزون انوار هدایت قرآن کریم

یادداشت؛

درخشش روزافزون انوار هدایت قرآن کریم

توطئه‌گران پشت‌صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روزبه‌روز افزون‌تر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد.

کدخبر : 38246 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۴|۱۳:۳۸

به گزارش فائزون به نقل از تفتان ما، علیرضا شهنوازان، فرماندار شهرستان تفتان در یادداشتی به تشریح هتک حرمت قرآن کریم در برخی کشور‌ها به‌عنوان توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی پرداخته است.
 
دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایت‌کار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته، نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به‌سوی خود جلب کرده است.
 
خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنَّا لَهُ لَحافِظُونَ قرآن را نازل کردیم و ما به‌طورقطع آن را پاسداری می‌کنیم.  
 
قرآن کریم؛ آخرین، جامع‌ترین، کامل‌ترین و غیر قابل تحریف‌کردن کتاب آسمانی است، خدای متعال متناسب با رشد بشر ادیان، پیامبران و کتب آسمانی را مبعوث و نازل فرمود که دین اسلام کامل‌ترین ادیان الهی، پیامبر اکرم (ص) اشرف، اعظم و خاتم پیامبران و قرآن مجید کامل‌ترین کتاب آسمانی و تأمین‌کننده سعادت تمام بشریت است، لذا اهانت به اسلام، پیامبر اکرم (ص) و یا قرآن کریم اهانت به تمام ادیان، انبیای الهی و کتب آسمانی است. البته اهانت به هر کدام از مقدسات دین مبین اسلام با تودهنی تمام مسلمانان به اهانت‌کنندگان مواجه خواهد شد.  
 
موضع جهان اسلام نسبت به اهانت به قرآن کریم را از زبان ولی‌امر مسلمین جهان باید شنید، امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در پیامی که دراین‌خصوص صادر فرمودند، تأکید داشتند؛ جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین است، اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است.  
 
دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایت‌کار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته، نفرت و دشمنی عموم ملت‌های مسلمان و بسیاری از دولت‌های آنان را به‌سوی خود جلب کرده است. وظیفه آن دولت آن است که عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشور‌های اسلامی تحویل دهد، توطئه‌گران پشت‌صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روزبه‌روز افزون‌تر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، این موضع قاطع ولی‌امر مسلمین است، ملت و دولت انقلابی ایران اسلامی هم تاکنون وظیفه خود را انجام داده‌اند، از رئیس‌جمهور محترم و دستگاه دیپلماسی کشور‌مان به‌خاطر اتخاذ مواضع انقلابی تشکر می‌کنیم، انتظار می‌رود تا آخریعنی برخورد با دولت سوئد و فرد هتاک به قرآن کریم، بر همین مواضع بمانند.  
 
از تمام دولت‌های اسلامی می‌خواهیم که همانند جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق وظیفه دینی و سیاسی خود را انجام دهند و تمام ظرفیت دیپلماسی خود را به کار بندند و چنان کشور سوئد را به‌خاطر صدور مجوز اهانت به قرآن کریم منزوی کنند که من‌بعد هیچ کشوری به خود اجازه ندهد چنین مجوز‌هایی برای اهانت به مقدسات اسلام عزیز صادر کند. دستگاه‌های قضایی کشور‌های اسلامی از ظرفیت قانونی و قضا‌یی خود استفاده کنند و آن اهانت‌کننده ملعون را چنان به سزای عمل خویش برسانند که در آینده کسی جرئت نکند به مقدسات مسلمانان اهانت کند.  
 
بی‌شک عامل اصلی همه این توطئه‌ها آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، اطلاعیه وزارت اطلاعات پرده از این توطئه برداشت، وحشت آنان از رشد روزافزون اسلام بخصوص نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام عرصه‌ها و به‌خصوص تشکیل تمدن اسلامی است و اوج وحشت آن‌ها از پدیده مبارک ظهور امام‌زمان (عج) است که به فضل الهی علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمنان اسلام، هم تمدن اسلامی به طور کامل شکل خواهد گرفت و هم ظهور منجی عالم بشریت که وعده خدا ست، حتماً محقق خواهد شد.
 
انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcaeen6049nie1.k5k4.html

کلید واژه ها:

قران

یادداشت

انس با قران

ارسال نظر






captcha
ارسال