فائزون| دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی /پیشروی در جبهه های جهاد علمی و اقتصادی رسالت نسل امروز است

یک کارشناس سیاسی مطرح کرد؛

دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی /پیشروی در جبهه های جهاد علمی و اقتصادی رسالت نسل امروز است

حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی گفت: دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی بود و بعد از آن هر کجا کشور به پیشرفتی دست یافته مدیون همین تفکر بوده است.

کدخبر : 34619 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۳۰|۱۱:۱۱

به گزارش  فائزون، حجت الاسلام سید عبدالحسین سجادی کارشناس سیاسی در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس نمونه بارز مدیریت جهادی بودند و پیروزی ما در جنگ هشت ساله مدیون همین تفکر جهادی و انقلابی بود، امروز نیز بازگشت به فرهنگ دفاع‌ مقدس کلید حل مشکلات مختلف است و با همین تفکر می توان موانع را از سر راه پیشرفت کشور برداشت.

وی افزود: دولت جدید باید عملکرد خود را طبق بیانات رهبری و معیارهای ایشان تنظیم کند و در عمل ساده زیستی و مردمی بودن را به منصه ظهور برساند و همان گونه از ابتدا نشان دادند مشکلات را در بطن مردم جست و جو و درصدد رفع برآیند.

دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی بود

وی خاطرنشان کرد:  دولت انقلابی و جهادی را در عملکرد رییس جمهور جدید مشاهده کردیم و در همین مدت کوتاه، خدمتگزاری و رسیدگی به مردم را در رفتار جهادی دولت سیزدهم به عیان دیدیم دفاع مقدس الگوی تمام عیار مدیریت جهادی و انقلابی بود و بعد از آن هر کجا کشور به پیشرفتی دست یافته مدیون همین تفکر بوده است.

حجت الاسلام سجادی تاکید کرد: دولت قبل در طول مسئولیت هشت ساله خود تمایلی برای حضور در بین مردم به خصوص در طول بحران کرونا و مشکلات بیشمار ملت از خود نشان نداد و این به سبب حاکمیت تفکر غربگرایی بود که خود را جدا از مردم می دانست و بدون تردید چنین تفکری نه تنها دردی از ملت دوا نمی کند بلکه شاهد بودیم که مشکلات کشور را دوچندان کرد.

وی اذعان کرد: ایجاد تحول در کشور نیازمند اتحاد رویه بین تمام قوا ، هماهنگی در تمام زمینه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و تدبر و مصلحت اندیشی در تمام امور است، چنانچه دولت جدید به دنبال تحول آفرینی در امور مختلف مملکت است باید به تمامی این موضوعات و در تمام ابعاد توجه کند وگرنه پیشرفتی حاصل نخواهد شد.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: دولت قبل هشت سال، تمام مسائل کشور حتی آب خوردن ما را نیز به تحریم ها و مذاکرات گره زده بود تا زمانی که چنین تفکری وجود داشته باشد که تنها راه حل تمام مسائل را در بیرون جست و جو کند و برای حل مشکلات نگاه به خارج از کشور دارد هیچ دستاوردی نخواهیم داشت و کشور به عقب رانده می شود.

وی ادامه داد: با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ، دولت جدید باید سیاست متوازن را در تعامل با سایر کشورها در پیش بگیرد تا بتوانیم در مقابل زورگویی و تحریم دشمن ایستادگی کرده و در جهت پیشرفت اقتصادی کشور گام برداریم.

وی عنوان کرد: سیاست های دولت قبل آسیب های اقتصادی بیشماری را به خصوص به سفره مردم وارد کرد، اقشار متوسط و ضعیف جامعه با سیاست های دولت دوازدهم آسیب دیده و حتی سرمایه گزاران و تولید کنندگان نیز از این سیاست ها لطمه دیدند و بحران اقتصادی شدیدی بر کشور حاکم شد اما مردم با روی کار آمدن دولت سیزدهم، امید تازه ای یافتند و تفکر جهادی و انقلابی رییس جمهور جدید و کابینه او اعتماد از دست رفته مردم را احیا کرد.

نیروی جوان انقلابی عامل موفقیت در جنگ تحمیلی هشت ساله

سجادی افزود: اگر دولتمردان به نخبگان و قشر جوان توجه ویژه داشته باشد به طور حتم موفق خواهد بود در طول سال های پس از انقلاب شاهد بودیم که هر کجا جوانان نخبه و دانشمند ورود پیدا کردن به پیشرفت های فراوانی دست پیدا کردیم نسل جوان این مرز و بوم بار‌ها ثابت کرده‌اند که نیروی ایمان و اراده از هر سلاح جنگی قوی‌تر است و می‌تواند با اتکا به آن همچون شهدای دفاع مقدس فشار‌ها را خنثی کنند.

وی گفت: همین نیروی جوان انقلابی عامل موفقیت ما در جنگ تحمیلی هشت ساله بود پیشرفت های هسته ای و موشکی با تلاش همین جوانان به دست آمد و اگر از جوانان و نخبگان استفاده کنیم این نیرو و نشاط به کشور تزریق می شود و همه مسائل و مشکلات کشور با همین تفکر جوانان انقلابی رفع می شود پیشروی در جبهه‌های جهاد علمی، اقتصادی و فرهنگی رسالت خطیر نسل امروز است.

وی اظهار کرد: دولت باید مقابله با فساد را از درون مسئولان شروع کند و اجازه رخنه مفسدان را در بدنه ندهد، به دستگاه های نظارتی برای مبارزه با فساد بها داده و اگر هر سه قوا با یک تفکر واحد حرکت کنند بدون شک مبارزه با فساد تسهیل خواهد شد.

ارسال نظر






captcha
ارسال