فائزون| حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس لازمه توسعه کشور/ راه پر سعادت شهدا با خدمت رسانی به مردم ادامه دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار:

حفظ و انتقال فرهنگ دفاع مقدس لازمه توسعه کشور/ راه پر سعادت شهدا با خدمت رسانی به مردم ادامه دارد

رحمدل بامری گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس بر عهده همه ما و برای حفظ آینده انقلاب و این مرز و بوم در وضعیت امروز جامعه لازم و ضروری است.

کدخبر : 28310 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۷/۵|۱۲:۰۶

به گزارش  فائزون رحمدل بامری؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان چابهار در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس، حفظ و انتقال فرهنگ شهادت و ایثارگری را لازمه جامعه امروز دانست و بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان و رشادت های آن همواره تاکید مقام معظم رهبری بوده و لازم است تا نقش و جایگاه فرهنگ دفاع مقدس همچنان برای نسل آینده تبیین شود.

وی افزود: در شرایطی قرار داریم که دشمن با در دست داشتن شبکه های مختلف ماهواره ای و فضای مجازی سعی در تحریف و تخریب واقعیت ها و به انحراف کشاندن فرزندان این مرز بوم است و گرامی داشت یاد و خاطره دلاور مردان و شیر زنان هشت سال جنگ تحمیلی بهترین راه مقابله با فرهنگ غربی است.

فرماندار ویژه چابهار با تأکید بر اینکه باید این فرهنگ به عنوان میراثی گران سنگ در اندیشه ملت ایران باقی و از آفت تحریف در امان باشد، ادامه داد: نشر و گسترش ارزش های معنوی و اخلاقی که با شمیم عطر خون شهیدان درآمیخته شده تأثیر بسزایی در اخلاق و زندگی فرزندان این مرز و بوم به ویژه جوانان دارد.

وی تصریح کرد:  وحدت و همدلی که امروز در بین تمامی اقوام و مذاهب ایران اسلامی در سراسر کشور داریم، به برکت همین رشادتها و قطره قطره خون های پاکی هستند که در راه اسلام ناب محمدی(ص) ریخته شده است.

بامری با تأکید بر نقش فرهنگ دفاع مقدس در وضعیت امروز جامعه، گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس به بدنه اجرایی و اداری منتقل شود خیلی از مشکلات قابل حل خواهد بود و دیگر شاهد سنگ اندازی و اختلال در امورات نخواهیم بود.

وی یادآور شد: ایمان و توکل به خداوند در روح و جان تک تک رزمندگان وجود داشت که موجب استواری و استقامت آنها در برابر رژیم بعثی شد و توانستند با پیروی از رهنمودهای معمار کبیرانقلاب بر دشمنی که پیشرفته ترین تجهیزات نظامی و دفاعی را در اختیار داشت، پیروز شوند.

فرماندار چابهار با اشاره به اینکه شهیدان با گذشت از جانشان به ما طریق زندگی و پیدا کردن مسیر خدمت را نشان دادند، بیان کرد: امنیت، آرامش، عزت جهانی و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون شهدا به دست آمده که باید قدر این نعمت باشیم و تک تک افراد این سرزمین وظیفه دارند تا با جان و دل آن را حفظ کنند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با جان و خون خود به کشور و انقلابشان خدمت کردند و تا ابد در ذهن و اندیشه همگان ماندگار شدند و امروز ما هم باید با کار، تلاش و برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به مردم این راه پر سعادت و عزت را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال