فائزون|دشمنان چشم دیدن اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان را ندارند

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر:

دشمنان چشم دیدن اتحاد و انسجام مردم سیستان و بلوچستان را ندارند

امام‌جمعه اهل‌سنت مسجد حقانیه شهرستان ایرانشهر گفت: مردم عزیز سیستان و بلوچستان با آگاهی و درایت و حفظ اتحاد نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.

کدخبر : 38488 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۸|۱۱:۲۸

به گزارش فائزون، مولوی عبدالصمد دامنی در گفتگو با خبرنگار پهره ضمن ابراز تأسف از حادثه حمله مسلحانه به مقر انتظامی شهرستان راسک، بیان کرد: با خانواده و بازماندگان شهدای این حادثه اظهار همدردی می‌کنم.


 وی با بیان آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران «وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ احیاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» افزود: حادثه تلخ راسک که منجر به شهادت جمعی از نیروهای خدوم انتظامی شد، باعث تأسف، نگرانی و اندوه فراوان شد.
 
 مولوی دامنی تصریح کرد: این فاجعه را به ملت شریف ایران مخصوصاً خانواده‌های مکرم شهدا، بازماندگان و همکاران عزیز آنها صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و خود را در غم آنها شریک می‌دانم.
 
 امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: امروزه حفظ امنیت و آسایش منطقه و استان، بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است و نباید به هم بخورد.
 
 وی عنوان کرد: کسانی که مرتکب چنین اقدامات شیطانی می‌شوند، دشمنان اصلی مردم سیستان و بلوچستان هستند و چشم دیدن اتحاد و انسجام جامعه را ندارند.
 
 مولوی دامنی اظهار کرد: مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان با آگاهی و درایت و حفظ اتحاد و انسجام خود، نقشه‌های دشمنان را خنثی کنند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciuqazvt1aqu2.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال