فائزون|طوفان الاقصی ضربه غیرقابل ترمیمی به رژیم صهیونیستی زد

جانشین فرمانده سپاه سلمان:

طوفان الاقصی ضربه غیرقابل ترمیمی به رژیم صهیونیستی زد

جانشین فرمانده سپاه سلمان گفت: عملیات طوفان الاقصی که در غزه انجام شد بی‌نظیر بود و ضربه سنگین و غیرقابل‌ترمیم به رژیم صهیونیستی زد.

کدخبر : 38351 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱|۱۰:۱۰

به گزارش فائزون، سردار پرویز آبسالان در نخستین همایش شهدای ورزشکار بیان کرد: امروز مفتخرم که در محفل شهدا حضور یافتم، قطعاً میزبان شهدا هستند و همه ما دعوت شده شهدا هستیم و این توفیق برای تک‌تک ما حاصل شده که در این جلسه نورانی شرکت کنیم.

وی افزود: شهادت مرگی پسندیده و تاجرانه است که نصیب هر کس نمی‌شود و تنها شامل افرادی می‌شود که همه اعمال خود را برای‌خدا انجام می‌دهند و به این درجه رسیده‌اند که خدا خریدار آنها شده است.  

جانشین فرمانده سپاه سلمان با بیان اینکه همه پیامبران الهی، ائمه و اولیای الهی با شهادت از این دنیا رفته‌اند، اضافه کرد: شهادت مرگ ویژه و تاجرانه است، شهدایی که در محفل آنها قرار داریم هر کدام زندگی خاصی داشتند و یک سری ویژگی که به این درجه رسیده‌اند؛ لازم است در هفته تربیت‌بدنی زندگی و ویژگی آنها را برای نسل جوان تبیین کنیم.

آبسالان خاطرنشان کرد: شهید حججی به‌واسطه احترام به پدر و مادر به این جایگاه دست‌یافت و شهید سلیمانی به دلیل اینکه همیشه در صحنه و میدان بود و اخلاص عمل به درجه اعلی رسید و شهادتش دنیا را تکان داد.

وی گفت: دشمن، امروز از شهادت شهید سلیمانی باید بیشتر بترسد چرا که شهید سلیمانی بیشتر در میدان است تا حاج‌قاسم سلیمانی؛ ما وظیفه داریم شهدا را به قشر جوان معرفی کنیم تا نسل آینده بداند شهدا چه کرده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امام خمینی (ره) هدف از انقلاب اسلامی را زمینه‌ای برای فراهم‌سازی بستر ظهور حجت اعلام کرده است امروز شاهد صدور انقلاب و پدیدارشدن حکومت جهانی هستیم.

آبسالان گفت: یکی از دلایلی که یهود در قدس مستقر شد جلوگیری از تشکیل حکومت عدل الهی است که اگر جانشین پیغمبر (ص) وارد مسجدالاقصی شود قطعاً حکومت جهانی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی که در غزه انجام شد بی‌نظیر بود و ضربه سنگین و غیرقابل‌ترمیم به رژیم صهیونیستی زد که پس از آن آمریکا پشت سر رژیم صهیونیستی قرار گرفت، بیمارستان‌ها را بمباران کردند، زنان و کودکان زیادی را به شهادت رساندند و دست به هر جنایتی زدند غافل از اینکه آنها را به نابودی نزدیک می‌کند.


دشمن شناسی از ویژگی‌های شهداست
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری امام‌جمعه سراوان بیان کرد: برگزاری چنین محافل و مراسماتی را برای احیای ارزش‌های دین خدا را عبادت می‌دانیم و امید داریم در بستر این مجالس ارزش‌های دین خدا، مسیر شهدا به‌خوبی تبیین، تفسیر و یادآوری شود.
 
وی افزود: دشمن‌شناسی یکی از ویژگی‌های شهداست که اگر این مورد را موردتوجه قرار ندهیم یقیناً از مسیر خیر بی‌بهره می‌شویم و در تبلیغات پر زرق‌وبرق دشمن گرفتار می‌شویم.

امام‌جمعه سراوان با بیان اینکه همه شهدا آگاهانه و با شناخت دقیق دشمن وارد صحنه می‌شدند و مجاهدت می‌کردند، ادامه داد: برخی از تریبون‌داران جنگ غزه و ظلم وحشیانه رژیم پلید صهیونیستی علیه ملت فلسطین را جوری دیگر تعبیر می‌کنند که جای تأسف دارد که فضای امروز و صف‌آرایی دشمن را ندیده‌اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: اگر امروز دشمن را نشناسیم در فضای تبلیغاتی امروز مجال و فرصت نخواهیم داشت و ذهن گروگان دشمن خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر امروز سربلند و باعزت و قدرت هستیم به برکت شناخت دقیق دشمن‌شناسی شهیدان راه خداست، خاطرنشان کرد: اعتقاد به وعده الهی دیگر ویژگی شهیدان است،  بدانید وعده الهی حق است باطل رفتنی است، اگر در غزه جنایات را از سمت رژیم صهیونیستی می‌بینم؛ اما یقین داریم مجاهدان مقاومت غزه و فلسطین پیروز خواهد شد.

 دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی ماست
علی ثمره حسینی فرمانده سپاه شهرستانی سراوان بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است تا هر آنچه که عنوان مولفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است را تضعیف کند با همه توان این کار را انجام می‌دهد.

وی افزود: دشمن وحدت را نشانه گرفته و قصد دارد امنیت ما را خدشه‌دار کند دشمن به دنبال تضعیف باورهای دینی ماست. قصد دارد داشته‌های ارزشمند ما را از ما بگیرد؛ تأکید مقام معظم رهبری برای جهاد تبیین را آن‌طور که باید جدی بگیریم جدی نگرفته‌ایم و قصوراتی در این زمینه داریم.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان ادامه داد: ما نتوانسته‌ایم زیبایی‌های دین را معرفی کنیم و از آن طرف دشمن یک چهره بسیار خشن از اسلام به دنیا معرفی کرده است و نتوانستیم سیره و منش شهدا را به‌خوبی بیان کنیم.

ثمره حسینی خاطرنشان کرد: اگر زندگی‌نامه شهدا و وصیت‌نامه آنها را مطالعه کنیم مشاهده می‌کنیم که تمامی شهدا به پیروی محض از ولایت‌فقیه تأکید دارند.

وی تصریح کرد: اگر امروز آرامش داریم و بسیاری از ورزشکاران در میادین جهانی افتخارآفرینی کردند به‌خاطر جان‌فشانی شهداست.

فرمانده سپاه شهرستانی سراوان اذعان کرد: اوج جنایات، خباثت و خوی وحشی‌گری رژیم کودک کش اسرائیل را در موشک‌باران بیمارستان‌ها مشاهده کردیم؛ شکست مفتضحانه‌ای که رژیم صهیونیستی در عملیات بزرگ طوفان الاقصی خورد انگشت نشانه را به سمت ملت ایران گرفتند مطمئن باشید ما از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد.

حسینی ثمره گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یک فریضه فوری قطعی و همه گانی است امروز باید از همه ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین استفاده کنیم به برکت خون شهدا قطعاً در عرصه نظامی دشمن نمی‌تواند به ما حمله کند؛ اما به ذهن‌ها و قلوب جوانان حمله شده که باید مراقبت کنیم. پادزهر آن بصیرت روشنگری و آگاهی‌بخشی است.

نخستین همایش شهدای ورزشکار شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان با حضور جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امام‌جمعه سراوان، نماینده اداره کل ورزش و جوانان در امور شهرستان‌ها، فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی، معتمدین، خانواده معظم شهدا و ورزشکاران در محل نمایشگاه دفاع مقدس شهرستان سراوان برگزار شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال