فائزون|هجدهمین روز بمباران غزه؛ شمار شهدا به ۵۳۰۰ تن رسید

هجدهمین روز بمباران غزه؛ شمار شهدا به ۵۳۰۰ تن رسید

با تداوم بمباران هوایی غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدا به ۵۳۰۰ تن رسیده و ۱۸۰۰۰ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند.

کدخبر : 38356 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۲|۱۲:۲۱

به گزارش فائزون به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی امروز، سه‌شنبه ۲۴ اکتبر برای هجدهمین روز متوالی به بمباران غیرنظامیان در مناطق مختلف نوار غزه ادامه داد و در نتیجه آن ۱۴۰ فلسطینی دیگر، که بیشترشان کودکان و زنان بودند، به شهادت رسیدند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «الجزیره»، و براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین، شمار قربانیان بمباران نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی برای هجدهمین روز متوالی، به ۵۳۰۰ شهید و بیش از ۱۸۰۰۰ زخمی رسیده است.

 

براساس گزارش خبرنگار شبکه «المیادین» از غزه، صدها نفر از قربانیان امروز در نتیجه حملات شبانه و بامدادی ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مختلف نوار غزه، به ویژه خان‌یونس و رفح شهید یا زخمی شده‌اند.

 

 

دفتر رسانه‌ای دولت در غزه طی آخرین گزارش خود اعلام کرده بود که تعداد شهدای کودک به ۲۰۵۵، قرباینان زن و دختر به ۱۱۱۹ تن و آمار سالمندان شهید هم به ۲۱۷ نفر رسیده است.

 

منابع پزشکی در غزه گزارش دادند با وجود آنکه رژیم صهیونیستی مدعی شده بود مناطق جنوب غزه امن است و هدف قرار نمی‌گیرد، تعداد شهدا در جنوب به ۱۶۵۲ نفر رسیده است.

در شرایطی که بمباران تمام مناطق غزه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر ادامه دارد، منابع فلسطینی از مفقود شدن بیش از ۱۵۰۰ نفر از جمله ۸۳۰ کودک در زیر آوار خبر می‌دهند.

پایان پیام/

کلید واژه ها:

شهدای غزه

خادم شهدا

شهدا

ارسال نظر






captcha
ارسال