فائزون| تیم تربیت بدنی سپاه هامون در مسابقات ووشو بسیج قهرمان شد

به مناسبت کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان؛

تیم تربیت بدنی سپاه هامون در مسابقات ووشو بسیج قهرمان شد

رئیس هیئت ووشو شهرستان هامون گفت: تیم تربیت بدنی شهرستان هامون قهرمان چهارمین دوره مسابقات ووشو بسیج شهرستان هامون شد.

کدخبر : 9869 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۹/۸|۱۱:۱۶

به گزارش فائزون؛ عباس شیبک خالقداد در گفت و گو با خبرنگار ما ابراز داشت: چهارمین دوره مسابقات ووشو بسیج شهرستان هامون به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت کنگره شهدای ملی استان سیستان و بلوچستان استان با حضور ۵۱ ووشوکار در شهر علی اکبر سالن شهدا برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد، افزود: این رقابت ها جهت تقویت روحیه ورزشکاران ووشو و کشف استعداد های نهفته جهت اعزام به مسابقات قهرمانی استان انجام پذیرفت.

شیبک خالقداد تصریح کرد: در رده سنی نونهالان در وزن ۲۷ کیلوگرم یزدان شیبک، عرفان ریگی، محمدحسام بولاغ و آرمین ریگی در وزن ۳۰ کیلوگرم رضاصیاد، محمدصالح بولاغی، محمدامین قورزایی در وزن ۳۶ کیلوگرم حسن اربابی و سینا میر مقام مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی بیان داشت: در رده سنی نوجوانان در وزن ۳۳ کیلوگرم علی اصغر دولتمند، امیرحسین خاوندکار، محمود قورزایی و امیرحسین پور خدابخش در وزن ۳۶ کیلوگرم محمدمهدی میرشکاری، شایان شهرکی و مهدی صیادی برات، در وزن ۳۹ کیلوگرم احمدستوده، محمد صالح ریگی، طاها میرشکاری و حسن صیاد، در وزن ۴۲ کیلوگرم ابوالفضل مالکی، مصطفی نجاری و آرمین سالاری به مقام های برتر دست یافتند.

شیبک خالقداد خاطرنشان کرد: در وزن ۴۵ کیلوگرم محسن پودینه، محمدامین سعیدی، حسین صیادی و اسماعیل شیبک، در وزن ۴۸ کیلوگرم عرفان صوفی و علی اربابی، در وزن ۵۲ کیلوگرم حسین پودینه، ابوالفضل نورا، در وزن ۵۶ کیلوگرم محمدمهدی صیادی، سجادمطهری و امیرحسین شهرکی پور مقام های اول تا سوم را کسب ‌کردند.

وی اذعان داشت: در رده سنی جوانان در وزن ۴۸ کیلوگرم محمدمتین سرحدی، امیرحسین صیادی و یونس صیادی، در وزن ۵۲ کیلوگرم مرتضی ریگی، محمدرضا بولاغی و ارسلان اصغری، در وزن ۶۰ کیلوگرم اصغراللهی نژاد، افشین براهویی و امیرحسین صیاد مقام های برتر را به دست آوردند.

شیبک اضافه کرد: در رده سنی بزرگسالان در وزن ۶۰ کیلوگرم رضا شهرکی فر، مهدی بولاغ، مهدی روانبخش و ادریس شه بخش و در وزن ۶۵ کیلوگرم ابراهیم دروانه و مهدی شیبک مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

وی افزود: در پایان این دوره از رقابت ها تیم ووشو تربیت بدنی ناحیه سپاه شهرستان هامون با مربیگری عباس شیبک خالقداد مقام اول تیمی،اداره ورزش و جوانان شهرستان هامون با سرپرستی مرتضی ریگی مقام دوم تیمی و تیم هیات ووشو بسیج شهرستان هامون با سرپرستی اصغر اللهی نژاد مقام سوم تیمی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال