فائزون|دیدار با خانواده شهید سبیل اخلاقی در «نیکشهر»

دیدار با خانواده شهید سبیل اخلاقی در «نیکشهر»

حجت‌الاسلام و المسلمین نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر، با خانواده شهید «سبیل اخلاقی» دیدار کرد.

کدخبر : 37331 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۴/۲۱|۱۹:۱۴

 

به گزارش فائزون به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «نعیم اربابی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه درناحیه  مقاومت بسیج سپاه نیکشهر به همراه جمعی از مسئولین ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر از خانواده شهید «سبیل اخلاقی»، شهید نوجوان دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

سرهنگ «حسین نکویی» فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر در این دیدار اظهار داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمتگزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.

وی افزود: امید است بتوانیم وظایف خود را در راستای خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به خوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام «نعیم اربابی» مسئول نمایندگی ولی فقیه درناحیه  مقاومت بسیج سپاه نیکشهر عنوان کرد: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون این آرامش را نداشتیم و باید مردم و ملت ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم شهدا باشند چرا که انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و اکنون خانواده شهیدان سرمایه های انقلاب هستند.

 وی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسئولان و خدمتگزاران نظام است و امروز آرامش حاکم بر جامعه را مدیون قطره قطره‌‌های خون شهدا هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر






captcha
ارسال