اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه‌های دشمن بیمه می‌کند

کد مطلب: 38445  |  تاريخ: سه شنبه ۳۰ آیان ۱۴۰۲  |  ساعت: ۱۲:۱۰


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اهتمام به قرآن ما را در برابر برنامه‌های دشمن بیمه می‌کند

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم.

به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در آیین اختتامیه مسابقات قرآن کریم بسیج، اظهار کرد: یکی از عرصه‌هایی که از سال‌های گذشته مورد تمرکز بسیج بوده و تلاش شده رسالت بر دوش این نهاد به سرانجام برسد، مباحث قرآنی است.
 
وی افزود: ما قرآن را به‌عنوان کتاب هدایت می‌دانیم که می‌تواند امورات دنیا و آخرت ما را به سرانجام برساند.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: ما در این مسیر از رده سنی نونهالان شروع کرده و قریب ۱۵۷ مهد قرآنی در سراسر استان راه‌اندازی و در سنین مختلف برنامه‌های متفاوتی را برنامه‌ریزی و اجرا کرده‌ایم.
 
شفائی تصریح کرد: مسابقات قرآنی در سطوح مختلف یکی از برنامه‌های ما در این مسیر ارزشمند است که ثمرات بسیاری برای ما به همراه داشته است.
 
وی افزود: ما به هر میزان که به قرآن اهتمام داشته باشیم خود را برابر برنامه‌های دشمنان بیمه می‌کنیم؛ امروز یکی از برنامه‌های ویژه نظام سلطه بر علیه مردمان شریف ما مباحث فرهنگی و اعتقادی است.
 
شفائی تصریح کرد: ما نباید در مقابل این برنامه‌های دشمنان دست روی دست گذاشته و نظاره‌گر باشیم؛ مردم ایران اسلامی اگر توانست در مقابل فتنه عبری، عربی و غربی دشمنان در سال گذشته پیروز شود یکی از دلایل آن هدایت قرآن کریم بوده است.
 
فرمانده سپاه سلمان در پایان خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه مفتخر است که نسبت به قرآن کریم و تمسک به آن اهتمام ویژه دارد.

انتهای خبر/



چاپ خبر