فائزون|اوج خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی به درازا نخواهد کشید

در یادواره شهدای دانش‌آموزی ایرانشهر؛

اوج خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی به درازا نخواهد کشید

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: همه می‌دانند اوج خباثت‌ها و رذالت‌های رژیم صهیونیستی به درازا نخواهد کشید و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رسوایی بیش از گذشته این ظالمان عالم و اتفاق مهم عالم پیروزی اسلام بر کفر باشیم.

کدخبر : 38393 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱۰|۰۷:۳۷

به گزارش فائزون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عیسی بزمانی در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان ایرانشهر که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شده بود، بیان کرد: نام و یاد امام راحل را گرامی می‌داریم که فرهنگ شهید و شهادت را به وجود آوردند و اگر تلاش و مجاهدت آن بزرگوار نبود شاهد این فضای معنوی و روحانی برای تمامی اقشار و خصوصاً قشر دانش‌آموز نبودیم.
 
 وی افزود: در حقیقت شهید حسین فهمیده دانش‌آموزی از شکل و جنس این دانش‌آموزان بود که بر اساس آن تکلیفی که بر دوش خود حس می‌کرد در آن فضای روحانی و معنوی قرار گرفت و بصیرت دینی را در انجام‌وظیفه خود دانست.
 
 این خطیب جمعه تصریح کرد: امروزه دانش‌آموزان در کانون و موردتوجه دشمنان قرار گرفتند که با توجهی که دشمن به ما دارد البته دچار خطای محاسباتی نشویم و دانش‌آموزی که مثل شهید حسین فهمیده بوده طبیعتاً وظیفه خودش را بهتر می‌داند و اهدافی که انقلاب اسلامی برای ما طراحی کرده را بهتر می‌داند، پس در این شرایط همچون همیشه پیروز میدان نبرد با دشمن خواهیم بود.
 
 وی اضافه کرد: امروز شما در غزه این مسائل را مشاهده می‌کنید و به‌نوعی شاهد مطلب بسیار مهم تمدنی هستید و می‌دانید دانش‌آموز ما بصیر است و می‌داند اتفاقاتی که رقم می‌خورد نشان‌دهنده این بوده که دشمن نفس‌های آخرش را می‌کشد و تمدن غربی رو به افول است.
 
 حجت‌الاسلام بزمانی ادامه داد: لذا دانش‌آموز ما در این مبنا زمانی وظیفه خودش را باید خوب بداند که یک روزی این دنیا به این سمتی می‌رفت که دوقطبی شود و شاهد بحث زورگویی تمدن غربی به سرکردگی آمریکا بودیم؛ اما امروز شما می‌بینید در درگیری جدیدی که در غزه اتفاق افتاد یک ندای جدیدی را در عالم می‌شنویم و آن هم نقش‌آفرینی اسلام و مسلمین است.
 
 وی اضافه کرد: این ظهور و بروز نظام جدیدی در دنیا با نقش‌آفرینی مسلمین به برکت مجاهدت و تلاش انسان‌هایی مثل شهید حسین فهمیده‌ها است که امروز هم مثل آنها حضور دارند.
 
 امام‌جمعه ایرانشهر خاطرنشان کرد: در اینجا باید دریافت کنیم این پیام‌ها را همان مجاهدت‌ها و رشادت‌ها ما را به اینجا رسانده که دانش‌آموز ما نقش‌آفرینی تمدن و اسلام و مسلمین را در جهان شاهد باشد.
 
 در ادامه مراسم سراسر احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: اولاً مفتخر هستیم و به جهان اسلام و آزادی‌خواهان عالم که مجاهدانی دارند که با قدمت بلندشان توانستند یک ارتش رژیم منحوس صهیونیست را به خاک مذلت بکشانند تبریک عرض کنیم.
 
 وی افزود: در واقع رژیم صهیونیستی مدعی شکست‌ناپذیری است و رژیمی است که در طول حیات ننگینش از هیچ جنایتی ابایی نداشته و پیوسته بر طبل ظلم و جور می‌کوبد و برای اولین‌بار به دست مجاهدین فلسطین زمین‌گیر شد و اکنون اقدامات نامناسبی را بعد از طوفان الاقصی در دستور کار خود قرار داده تا این شکست خود را پوشش دهد.
 
 وی افزود: رژیم جنایت‌کار صهیونیستی غریب به ۱۰ هزار انسان بی‌دفاع را به خاک و خون کشیده و بیش از ۲۰ هزار که بیشتر کودک و نوجوانان هستند مجروح کرده و قریب ۲۰ هزار نفر را بی‌خانمان کردند و آن‌قدر بی‌حیا و بی‌شرم هستند که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های انسانی خودشان به دنبال این هستند که جای شهدا و جلاد را تغییر بدهند و در واقع به دنبال آن هستند که آن آدم ملعون و کودکش در این چند روز گفته است که ارتش ما دقیقاً طبق موازین بین‌المللی عمل کرده و خلاف آن عمل‌نکرده است و آن ملعون مدعی می‌شود که آن آماری که فلسطین اعلام می‌کند آمار واقعی نیست. 
 
 این مقام مسئول با اشاره به ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی خاطرنشان کرد: معلمین و دانش‌آموزان ما در مورد این مهم اهتمام کامل را داشته باشند و در حقیقت آنهایی که ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند که این میدان را به این شیوه مدیریت کرده‌اند و همه می‌دانند این اوج خباثت‌ها و رذالت‌ها به درازا نخواهد کشید و در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد رسوایی بیش از گذشته این ظالمان عالم و اتفاق مهم عالم پیروزی اسلام بر کفر باشیم.
 
 همچنین حسین بامری، رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان ایرانشهر بیان کرد: یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، وطن و امنیت را گرامی می‌داریم.

وی افزود: همچنین جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل را درباره مردم غزه محکوم می‌کنیم از طرفی جوانان و کودکان و دانش‌آموزان امروز بی‌پناه هستند و از مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند و همگان با حضور در صحنه مجازی، واقعی نهایت همبستگی خودشان را با مردم غزه داشته باشند.
 
 انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdciq5azwt1aq32.cbct.html

ارسال نظر






captcha
ارسال