فائزون| تفکر بسیج تا ظهور امام‌زمان (عج) ادامه خواهد داشت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

تفکر بسیج تا ظهور امام‌زمان (عج) ادامه خواهد داشت

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: تفکر و فرهنگ تا ظهور امام‌زمان (عج) نیز ادامه خواهد داشت.

کدخبر : 38454 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱|۱۱:۴۵

 
به گزارش فائزون، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای وحدت و امنیت که در شهر چابهار برگزار شده بود، اظهار کرد: هفته بسیج را به همه شما بسیجیان جبهه حق تبریک عرض می‌کنم.
 
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، افزود: شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی می‌خورند؛ شهدا شادند و در بهشت برین زندگی می‌کنند.
 
شفائی تصریح کرد: شهدا ویژگی‌هایی داشتند که خداوند متعال آن ها را طلبید و انتخاب کرد؛ خداوند شهدا را انتخاب کرد و برگزید و خون‌بهای آنان نیز خود خداوند است.
 
وی افزود: به استناد تاریخ تفکر بسیجی از گذشته و دیرباز وجود داشته است؛ این تفکر مقدس در زمان پیامبران و از آغاز بعثت پیامبر عظیم الشان اسلام دیده شده است.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: بسیج چیزی جز تفکر حق‌طلبی، تفکر دفاع از مظلوم، تفکر مقابله با ستم و استکبار نیست؛ امام خمینی رحمت‌الله با شناخت دقیق نسبت به تاریخ، ضرورت سازماندهی این فرهنگ را احساس و دستور تشکیل این شجره طیبه را صادر نمود.
 
شفائی در ادامه گفت: شجره طیبه بسیج در پیدایش انقلاب اسلامی نقش داشت و در دوران مبارزاتی انقلاب و در تأسیس و استمرار آن نیز نقش خود را به‌خوبی ایفا نموده است.
 
وی افزود: تفکر و فرهنگ بسیج در مسائل مختلف انقلاب اسلامی گاهی کمک‌کننده، گاهی تکمیل‌کننده و گاهی تمام‌کننده بوده است و این فرهنگ و تفکر تا ظهور امام‌زمان (عج) نیز ادامه خواهد داشت.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: اگر تفکر مسئولین استان و شهرستان ما بر پایه بسیج باشد ما می‌توانیم بر تمامی مشکلات خود غلبه کنیم.
 
شفائی تصریح کرد: امروز در جریان جنگ غزه همه ما در معرض امتحانی بزرگ هستیم؛ همه مسئولین کشورهای جهان به‌خصوص کشورهای اسلامی در معرض آزمایشی بزرگ قرار دارند؛ امروز واژه حقوق بشر، دفاع از مظلوم، مقابله با ستم که سال‌ها در مجامع بشری گفته شده به فراموشی سپرده شده است.
 
وی افزود: امروز در نبرد بین حق و باطل که در فلسطین جریان دارد، همه جبهه باطل به میدان آمده است؛ همه جبهه استکبار با تمام توان به میدان آمده تا شکست رژیم صهیونیستی را جبران کنند؛ اما همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست قابل‌ترمیم نخواهد بود.
 
فرمانده سپاه سلمان تأکید کرد: جبهه استکبار به دنبال جبران شکست تاریخی خود در عملیات طوفان الاقصی هست و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است.
 
شفائی تصریح کرد: مردمان دنیا به‌ویژه مردم عزیز ایران در جریان دفاع از مردم مظلوم فلسطین نمره قبولی گرفته‌اند؛ در اقصی‌نقاط جهان حتی کشورهای مستکبر حامی اسرائیل راهپیمایی‌های بزرگی در دفاع از فلسطین برگزار شده است که نشان می‌دهد آگاهی مردم نسبت به جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی بالا است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما اطمینان داریم به وعده و فضل الهی که رزمندگان فلسطینی پیروز میدان خواهند بود.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال