فائزون| شهدا بر گردن همه ملت حق دارند

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت سپاه شهرستان زاهدان:

شهدا بر گردن همه ملت حق دارند

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت سپاه شهرستان زاهدان گفت: شهدا بر گردن همه ملت حق دارند، اگر امروز در ایران اسلامی قدرتمند است مدیون خون شهدا هستیم.

کدخبر : 38458 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۱|۱۲:۰۷

 
به گزارش فائزون، محمدرضا نخعی در مراسم یادواره شهدای طایفه نارویی بیان کرد: شهدا بر کردن همه حقی دارند و یادواره آنان باید به زیبایی هرچه‌تمام‌تر باید برگزار شود که یادواره‌ای امروز در نصرت‌آباد حق مطلب را ادا کرد این یادواره بااخلاص، صداقت و تلاش افراد برگزار شد که بسیار ستودنی است.

 وی ادامه داد: مراسم یادواره شهدای طایفه نارویی است و این شهدا بر گردن همه ملت حق دارند، اگر امروز در ایران اسلامی قدرت و اختیار داریم به پاسداشت خون شهدا است.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت سپاه زاهدان تصریح کرد: همه استکبار جهانی در مقابل یک انقلاب نوپا ایستاده بودند و با تمام پول، زروزور گرد هم آمدند تا نظام نوپای اسلامی را بر زمین بزنند آنها می‌خواستند تفکر ما می‌توانیم را در اسلام زمین بزنند.

 وی افزود: این اسلام برای همه شیون مردم برنامه دارد و هرچه در اسلام بوده از خیروبرکت است و انقلاب اسلامی جانی دوباره به اسلام بخشید، اسلام به‌عنوان روش حاکمیت جدید و تفکر جدید در جهان ارائه شد.

 نخعی تصریح کرد: جوان آن زمان آنانی که دل در گرو تفکر اسلامی داشتند در مقابل این دژخیمان ایستادند و باعث شدند این درخت نوپا تبدیل به درختی تنومند شود امروز همه ابرقدرت‌ها در مقابل ما است؛ ولی حرفی برای گفتن ندارند.

 وی اذعان کرد: در غزه مجموعه حماس با تاسی از تفکر بسیجی عملیات طوفان‌الاقصی را انجام دادند که باعث شد صهیونیست خوار و زبون شود، در جنگ با کشورهای عربی تلفاتی بسیار کمتر از این عملیات که توسط گروهی کوچک طراحی شده بود داد.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت سپاه زاهدان عنوان کرد: در سوریه، عراق، فلسطین، لبنان در جای‌جای دنیا اسلام و غیرمسلمان از تفکر بسیجی تاسی گرفتند و این قدرت را نشان می‌دهد مردم غزه با وجود حملات محکم صهیونیست ایستادند و شاهد خواهیم بود که پیروزی از آنان آنها است.

 وی مطرح کرد: این عزت امروز به‌خاطر جان‌فشانی افرادی است که مقابل استکبار ایستادند مسیر شهدا همچنان استمرار دارد ما هر روز در این کشور برای شهید می‌دهیم برای این که این انقلاب باقی بماند و شاهد آن باشیم که عزت برای دنیای اسلام رقم بخورد.

 نخعی تأکید کرد: این حاکمیت‌های که اجازه جوش‌وخروش را به مردم نمی‌دهند و اجازه نمی‌دهند که مردم از مظلومان عالم حمایت کنند آن حاکمیت‌ها رفتنی و روبه‌زوال هستند و این خواست خدا است خداوند پیروزی جهان اسلام را می‌خواهد.

 وی ادامه داد: باید همواره به یاد و خاطر شهدا بود و کمتری کاری که می‌توان انجام داد برگزاری این چنین یادواره‌ها است تا فرهنگ ایثار شهادت و جهاد را در پی دارد که باعث پایداری اسلام می‌شود و دوری نیست که اسلام قدرت مطلق در جهان شود.

 فرمانده ناحیه ویژه مقاومت سپاه شهرستان زاهدان اظهار کرد: طایفه نارویی یکی از طوایف بزرگ استان است که در راه حفظ وحدت و یکی از خوش‌نام و بهترین و همراه‌ترین طوایف است و جز خوش‌نامی چیز دیگری از آنها ندیدیم.

 وی در پایان گفت: نصرت‌آباد بخشی بسیار خاص است بهشت معادن استان است و به‌واسطه معادن برجسته است این نگاه ویژه در دولت سیزدهم برای بهره‌برداری از این معادن با همراهی جوانان است وجود دارد تا مشکلات اقتصادی در این استان و این منطقه پر ظرفیت برطرف شود و با اشتغال‌زایی شرایط بهتری رقم خورد.

 انتهای خبر/
 

ارسال نظر






captcha
ارسال