فائزون|ولایت‌مداری و مردمی‌بودن یکی از خصلت‌های بارز شهدای دولت است

مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان:

ولایت‌مداری و مردمی‌بودن یکی از خصلت‌های بارز شهدای دولت است

مسئول توانمندسازی و کارآفرینی سپاه سلمان گفت: یکی از ویژگی‌های مهم شهدای دولت ولایت‌مداری و مردمی‌بودن است.

کدخبر : 38263 | تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۶/۸|۰۸:۵۴

به گزارش فائزون به نقل ازتفتان ما، حسن فضلی مسئول توانمندسازی و کارآفرینی وابستگان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست جهاد تبیین با محوریت تحولات اخیر منطقه و انتخابات آینده و نیز تجلیل از کارکنان بسیجی ادارات خاش بیان کرد: در دولت انقلابی و جهادی و ولایت مدار و مردمی باید اولویت مسئولان خدمت صادقانه و بدون منت باشد و مسئولان با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر و تداوم راه شهیدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اهداف متعالی اسلام و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: دولت‌های غربی و استکباری از سال‌های آغازین شکل‌گیری نظام اسلامی برای ضربه‌زدن به کشور و ملت بزرگ ایران نقشه داشتند و ترور کور افراد خدمتگزار و دلسوزان انقلاب و جنگ تحمیلی هشت‌ساله و تحریم‌های ظالمانه تمام خباثت‌های دشمنان را نشان داد، اما به حول و قوه الهی عزتمندی به کشور ما هدیه شد و دشمنان در رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

فضلی ادامه داد: به راه‌انداختن جنگ ترکیبی و دست گذاشتن روی اقتصاد و فرهنگ، هنر و رسانه از برنامه‌های دشمنان بوده که خواهان ایجاد فاصله میان ارکان نظام و ملت هستند و الحمدلله در سال‌های انقلاب اسلامی به برکت اجرای منویات مقام معظم رهبری و بصیرت ملت مؤمن و انقلابی شاهد شکست دشمن در جبهه‌های مختلف هستیم.

وی تصریح کرد: در ایران اسلامی فرار مغزها و نخبگان نداریم و تمام تحصیل‌کردگان و نخبگان ما به‌عنوان سفیران انقلاب و ملت بزرگ ایران، نام اسلام و انقلاب را جاودانه می‌سازند.

فرماندار خاش نیز با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و هفته دولت بیان کرد: کارکنان دولت با الگوبرداری از شهدای دولت مردمی‌بودن گشاده‌رویی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی اظهار کرد: تبیین خدمات دولت و نظام در ابعاد مختلف از سوی مسئولان باید مهم‌ترین اولویت باشد و مقابله با فتنه‌های دشمنان نیازمند آگاهی‌بخشی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی و دولت است. اجرای منویات مقام معظم رهبری و حضور مستمر در میان مردم و پاسخگویی به مطالبات مردمی ویژگی مسئولان موفق است.

انتهای خبر/

ارسال نظر






captcha
ارسال